آبی هستی یا قرمز؟ سلطانی فر پاسخ می دهد

به گزارش مهسان بلاگ، در خصوص وزیر ورزش و جوانان قضاوت های متعددی صورت می گیرد. بعضی می گویند گرایش او به رنگ قرمز است و بعضی می گویند به رنگ آبی.

آبی هستی یا قرمز؟ سلطانی فر پاسخ می دهد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مسعود سلطانی فر قرمز است یا آبی؟ گرایش وزیر ورزش و جوانان به یکی از دو تیم طبیعی است به این خاطر که هر آدمی می تواند در خلوت خویش طرفدار استقلال باشد یا پرسپولیس. او به این سوال جواب صریحی می دهد و می گوید: من هیچ گرایشی از جهت اینکه به یک تیم داشته باشم و به تیم دیگر نداشته باشم، اصلا ندارم. بنده مسئولیتم، ایده و گرایشم این است که به هر دو تیم یاری کنم، پشتیبانی کنم به خاطر اینکه احساس می کنم یاری به رشد این دو تیم یاری به رشد، یاری به فوتبال ملی ماست، یاری به افتخارآفرینی در سطح فوتبال آسیا و فوتبال جهان است.

وزیر ورزش و جوانان حر ف هایش را در خصوص دو تیم استقلال و پرسپولیس این چنین به خاتمه می برد: با توجه به اینکه این دو تیم بیشترین طرفدار را در سطح کشور دارند برای من واقعا مهم است که پیروزی های خوبی داشته باشند به ویژه پیروزی های خارج از مرزهای مان در مسابقات بین المللی در مسابقات قهرمانی آسیا که باعث عزت و افتخار ما شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 32837

به "آبی هستی یا قرمز؟ سلطانی فر پاسخ می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبی هستی یا قرمز؟ سلطانی فر پاسخ می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید