آثار تام هنکس از شبکه نمایش پخش می شود

به گزارش مهسان بلاگ، برنامه هفته پیش رو در شبکه نمایش شامل مرور آثار تام هنکس، یادبود احمد پورمخبر و ژانر سیاسی می شود.

آثار تام هنکس از شبکه نمایش پخش می شود

به گزارش خبرنگاران بنا بر اعلام روابط عمومی شبکه نمایش، در کنداکتور تابستانی این هفته، طبق روال هفته های گذشته، پخش فیلم های جذاب ویژه تابستان، ژانر منتخب و مرور آثار از این شبکه ادامه یافته و از احمد پورمخبر، هنرمند تازه درگذشته یاد می شود.

  • فیلم های سینمایی و تلویزیونی ایرانی هفته شبکه نمایش:

این شبکه از شنبه 4 تا جمعه 10 مرداد ماه در ساعت 13 به ترتیب فیلم های : به روح پدرم (با بازی زنده یاد احمد پورمخبر) ، امکان مینا (در سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد) ، یک بام و دو هوا، یک خواب کوچولو، گوشی قرمز ، دعوت و مجرد 40 ساله را به روی آنتن می برد.

  • ژانر منتخب:

علاقمندان به ژانر فیلم های سینمایی سیاسی می توانند از شنبه 4 تا جمعه 10 مرداد ماه ساعت 19 فیلم های: سگ را بجنبان، جی اف کی، بادیگارد، همه مردان رئیس جمهور، تاریکترین ساعت، ماندلا: راه بلند آزادی و وال استریت را با موضوعیت این ژانر و در این باکس ببینند.

  • مرور آثار:

این هفته در بخش مرور پرونده کاری بازیگران، فیلم هایی از تام هنکس، در بخش صحنه گران (مرور آثار) پخش می شوند.

تام هنکس، هنرپیشه، کمدین، کارگردان، دوبلور و نویسنده و یکی از مؤثرترین و مهم ترین بازیگران سینما در دو ژانر کمدی و درام به حساب می آید که بازیگری را از دوران دبیرستان شروع کرد. تام هنکس رفته رفته مدارج ترقی را پیمود تا اینکه در سال 1988 برای بازی در فیلم بزرگ نامزد دریافت جایزه اسکار شد. ولی 5 سال باقی مانده بود تا این جایزه را برای بازی در فیلم فیلادلفیا(1993) به دست آورد.

او در زمان بازیگری اش شش مرتبه کاندید دریافت جایزهٔ اسکار، 8 مرتبه کاندید دریافت گلدن گلوب و چهار مرتبه کاندید جایزهٔ بفتا شده است.

تام هنکس و اسپنسر تریسی تنها افرادی هستند که دو دورهٔ پیاپی، جایزهٔ اسکار بهترین هنرپیشه نقش اول مرد را از آن خود نموده اند. دریافت یک جایرهٔ گلدن گلوب بهترین هنرپیشه نقش اول مرد فیلم کمدی یا موزیکال، یک گلدن گلوب افتخاری سیسیل بی دمیل به علاوهٔ یک خرس نقره ای برای بهترین بازیگر مرد از دیگر افتخارات هنکس هستند.

فیلم های بزرگ، سالی، راستا سبز، لری کراون، قاتلین پیرزن، ملاقات با آقای مجری و ترمینال آثاری هستند که با بازی تام هنکس، به ترتیب از شنبه 4 تا جمعه 10 مرداد ماه، ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می شوند.

در باکس ساعت 23 نیز به ترتیب فیلمهای دوازده مرد ، مردی که بینهایت را می شناخت، محموله سری ، شکار هیولا 2، چشم انداز ، بامبل بی و نجات لنینگراد از شنبه 4 تا جمعه 10 مردادماه از شبکه نمایش پخش می شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 56228

به "آثار تام هنکس از شبکه نمایش پخش می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آثار تام هنکس از شبکه نمایش پخش می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید