آمادگی وزارت راه و شهرسازی جهت ارائه خدمات در ایام نوروز

به گزارش مهسان بلاگ، تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی از آمادگی وزارت راه و شهرسازی جهت ارایه خدمات در ایام نوروز اطلاع داد و از مردم نیز درخواست کرد که طی نوروز از سفرهای غیرضروری خودداری نمایند.

آمادگی وزارت راه و شهرسازی جهت ارائه خدمات در ایام نوروز

به گزارش وزارت نیرو، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سال جاری برخلاف سال های گذشته ستاد نوروزی تشکیل نخواهد شد، گفت: با وجود اینکه ستادی نخواهیم داشت، اما وزارت راه و شهرسازی آمادگی لازم را برای ترددهایی که در نوروز انجام می گردد، خواهد داشت.

وی تاکید نمود: ما باید ظرفیت و مدیریت مان را در ایام نوروز در اوج نگه داریم؛ اما با این حال مردم نیز باید از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری نمایند.

اسلامی توضیح داد: تمامی تمهیداتی که طی پروتکل های وزارت بهداشت به وسیله قرارگاه عملیاتی و ستادملی مقابله با کرونا ابلاغ شده است، در ایام نوروز رعایت خواهند شد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: ما مردم را به سفر تشویق نخواهیم کرد؛ اما معتقدیم که طی نوروز، باید کاملا آماده و مهیا برای ارایه خدمات باشیم.

وی گفت: طی این ایام، تمامی سیستم مدیریت جاده ای از قبیل پلیس و هلال احمر و دیگر سازمان ها نیز باید آمادگی کامل را داشته باشند تا خدای ناکرده اگر مسئله ای برای فردی یا جایی حادث شد، بتوان به طور مطلوب آن را مدیریت و رسیدگی کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 79881

به "آمادگی وزارت راه و شهرسازی جهت ارائه خدمات در ایام نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی وزارت راه و شهرسازی جهت ارائه خدمات در ایام نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید