آمارهای شنیدنی اسنپ در تولد 5سالگی اش

به گزارش مهسان بلاگ، اسنپ در این 5سال یک میلیارد سفر داشته است. یک میلیارد سفری که پر از تجربیات متفاوت از همراهی و همسفری با غریبه هایی که به نوعی آشنا شدند.

آمارهای شنیدنی اسنپ در تولد 5سالگی اش

اخبار شرکت ها/5سال زمان خوبی برای بررسی عملکرد یک کسب وکار است؛ میانه یک دهه که فرصتی فراهم می کند تا نگاهی به راستاهای رفته بیندازیم و برای آینده پیش رو برنامه ریزی کنیم. اسنپ 5ساله شد؛ کسب و کاری که زمانی تنها رویایی در ذهن چند جوان خوش فکر ایرانی بود، امروز به یکی از بزرگترین تاکسی های آنلاین دنیا تبدیل شده است. 5سال ممکن است برای این پیشرفت زمان کمی باشد اما واقعیت این است که هیچ غیرممکنی وجود ندارد و اسنپ پیروز شده این راستا را به همت اعتماد کاربرانش طی کند. با ما همراه باشید تا به مناسبت 5سالگی اسنپ آمارهای شنیدنی آن را مرور کنیم.

یک میلیارد سفر با اسنپ

روزهای اول همه چیز مبهم بود؛ قدم ها آهسته برداشته می شد و فضا پر از ابهام بود. تا اینکه اولین سفرهای آزمایشی به خوبی انجام شد. حالا دیگر ماجرای راه اندازی تاکسی اینترنتی در ایران از رویا فاصله گرفته و تبدیل به یک احتمال شده بود؛ احتمالی که البته بیشتر بعید بود تا قریب. هنوز تعیین نبود که مردم از تاکسی های اینترنتی استقبال می کنند یا نه. شاید باورش سخت باشد اما از آن روزها فقط 5سال می گذرد و فاصله صفر تا یک میلیارد تنها در 5سال طی شده است. اسنپ در این 5سال یک میلیارد سفر داشته است. یک میلیارد سفری که پر است از تجربیات متفاوت از همراهی و همسفری با غریبه هایی که به نوعی آشنا شدند.

همراهی بیش از 2میلیون راننده با اسنپ

رانندگان ارزشمند ترین دارایی تاکسی های اینترنتی هستند و بدون همراهی آن ها کسب و کاری وجود نخواهد داشت. اسنپ در ابتدا تنها با 10راننده آغاز به کار کرد و امروز در آستانه تولد 5سالگی اش حدود 2میلیون راننده ثبت نامی و 700هزار راننده فعال دارد. از جمله آمارهای شنیدنی اسنپ تعداد سفرهای راننده رکورد دار این اپلیکیشن است. پُرسفرترین راننده اسنپ با 25هزار و 212سفر، رکورد بیشترین تعداد سفر را ازآن خود کرده است. این تعداد سفر را اگر تقسیم بر تعداد روزهای 5سال کنیم، عدد به دست آمده شگفت انگیز خواهد بود. بر اساس ضرب و تقسیم ما، این راننده در طول 5سال گذشته به طور میانگین 13سفر در هر روز انجام داده است.

همسفری بیش از 30میلیون مسافر با اسنپ

انسان ها در مواجهه با یک تکنولوژی جدید رفتارهای مختلفی دارند و بر اساس یک تئوری ارتباطات می توان آن ها را در 5دسته نوآوران، پذیرندگان اولیه، اکثریت اولیه، اکثریت نهایی و عقب افتادگان از تکنولوژی تقسیم بندی کرد. در حقیقت نوآوران اولین کسانی هستند که تکنولوژی های تازه را می پذیرند و عقب افتادگان از تکنولوژی آخرین ها. در مورد اسنپ باید گفت، از زمانی که نوآوران به این سامانه پیوستند تا همه گیر شدن نام آن به عنوان لقب اصلی تاکسی های اینترنتی خیلی سریع گذشت. اسنپ در پنج سالگی خود تعداد مسافرانش را 30میلیون اعلام کرد. این عدد در مقایسه با سال گذشته 50درصد رشد داشته که نشان دهنده افزایش محبوبیت اسنپ در بین مردم است. مسافری که در 5سالگی اسنپ رکورد بیشترین تعداد سفر را زده تا به امروز 4هزار و 225سفر با این اپلیکیشن داشته است. سال گذشته آذرماه، یک معلم موسیقی به عنوان پُرسفرترین مسافر اسنپ معرفی شد. این مسافر 2هزار و 656سفر با اسنپ انجام داده بود. جالب اینکه در عرض یکسال این آمار تقریبا 2برابر شده است.

خیلی دور، خیلی نزدیک با اسنپ

شاید برایتان جالب باشد که بدانید مردم استان فارس طولانی ترین و کوتاه ترین فاصله ها را با اسنپ طی کرده اند.

41هزار سال با اسنپ

در طول 5 سال گذشته، کاربران اسنپ در مجموع 365میلیون و 905هزار و 124ساعت را در این تاکسی آنلاین سپری کرده اند. به بیان دیگر در مجموع 41هزار و 770سال در اسنپ سپری شده است. با کمی خیال پردازی می توان گفت که اگر ماشین زمان داشتیم با مجموع ساعت هایی که کاربران در اسنپ سپری کرده اند، می توانستیم به دوران نوسنگی یا عصر حجر متاخر در ایران برویم. همچنین در این 5سال، 8میلیارد و 246میلیون و 42هزار و 750کیلیومتر با اسنپ طی شده است. این رقم معادل بیش از 10هزار و 600بار رفت وبرگشت به کره ماه است.

آینده روشن تر

همان طور که اشاره شد اسنپ راستا طولانی ای را در عرض 5 سال طی کرده است و در طول این سال ها همواره تلاش داشته تا بهترین کیفیت و خدمات را برای کاربرانش فراهم کند. با وجود این حجم زیاد سفر، اندک اتفاقات ناخوشایند اجتناب ناپذیر به نظر می رسد، اما مهم این است که این سامانه از تجربیات خود بیاموزد و برای آینده بهتر تلاش کند.

اسنپ که در چهارسالگی تبدیل به یک سوپر اپلیکیشن شد تا تمام نیازهای روزمره کاربرانش از جمله سفارش آنلاین غذا، خرید بلیت هواپیما، رزرو هتل، خرید شارژ تلفن همراه، خرید بلیت اتوبوس را برآورده کند، در پنج سالگی با شعار 5 ساله هم راستایم، با شما این هم راستای ادامه داره بار دیگر اعلام کرد که با پشوانه اعتماد کاربرانش قصد دارد قدم های مستحکم تری در آینده بردارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

سلو بلاگ: سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

پریها: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30135

به "آمارهای شنیدنی اسنپ در تولد 5سالگی اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمارهای شنیدنی اسنپ در تولد 5سالگی اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید