اجاره هواپیما توسط هواداران منچستریونایتد برای اخراج مدیر باشگاه! + عکس

به گزارش مهسان بلاگ، گروهی از هواداران شیاطین سرخ برای ترغیب مالکان این باشگاه به اخراج مدیر اجرایی شان، دست به اقدام جالبی زده اند.

اجاره هواپیما توسط هواداران منچستریونایتد برای اخراج مدیر باشگاه! + عکس

به گزارش خبرنگاران، یک گروه از هواداران منچستریونایتد به نشانه اعتراض به کم کاری مدیراجرایی باشگاه، اد وودوارد در حوزه نقل وانتقالات و جذب مدافعان میانی مورد نظر سرمربی تیم ژوزه مورینیو، حرکت جالبی انجام داده است.

کراودفاندینگ یا جمع آوری کمک های نقدی از هواداران به یک هدف خاص، اقدامی است که در چند سال گذشته در فوتبال جزیره به خصوص در میان هواداران منچستریونایتد رایج گردیده و آخرین نمونه آن جنبش اینترنتی بود که برای جمع آوری غرامت فسخ قرارداد ژوزه مورینیو با منچستریونایتد جهت اخراج وی به راه افتاد، هرچند که این جنبش با جمع آوری تنها 25 پوند مغلوب شد.

اکنون طبق ادعای نشریه دیلی میل انگلیس، یک گروه دیگر از هواداران منچستریونایتد اقدام به جمع آوری بودجه برای اجاره یک هواپیما نموده است که بنری را با شعار اد (وودوارد) اخراج، عشق به یونایتد، نفرت از گلیزرها (مالکان آمریکایی باشگاه) را برای بازی شیاطین سرخ مقابل برنلی در روز دوم سپتامبر (11 شهریور) بر فراز استادیوم تورف مور به نمایش درآورد.

این اولین باری نیست که هواداران منچستریونایتد با بنرهای هوایی حرف دل خود را به گوش مسئولان باشگاه می رسانند. آنها ماه مارس سال 2014 هم هواپیمایی را اجاره کردند تا با استفاده از بنر مویس اخراج نارضایتی خود از عملکرد سرمربی وقت شیاطین سرخ، دیوید مویس را نشان دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 628

به "اجاره هواپیما توسط هواداران منچستریونایتد برای اخراج مدیر باشگاه! + عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره هواپیما توسط هواداران منچستریونایتد برای اخراج مدیر باشگاه! + عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید