از سرگیری پروازهای هواپیمایی اتریشی

به گزارش مهسان بلاگ، از سرگیری پروازهای هواپیمایی اتریشی در راستا تهران وین

شرکت هواپیمایی اتریشی که یکی از ایرلاین های زیرمجموعه شرکت لوفتهانزا است، انتها پس از گذشت بیش از 9 ماه وقفه، در 13 جون 2021 برابر با 23 خرداد 1400، طبق بیانیه ای رسمی اعلام نمود پروازهای خود را به مقصد ایران از اواسط تیر ماه 1400 شروع خواهد نمود.

از سرگیری پروازهای هواپیمایی اتریشی

این شرکت هواپیمایی که از تاریخ 29 سپتامبر 2020 تمامی پروازهای خود را به ایران کنسل نموده بود، پایان از شروع پروازهای خود از تهران به مقصد وین اطلاع داد.

پیش از این نیز هواپیمایی لوفتهانزا از 16 اپریل 2021، پس از یک سال وقفه پروازهای خود را از تهران به مقصد فرانکفورت شروع نموده بود.

با بازگشت هواپیمایی اتریشی به آسمان ایران نیز می توانیم به ادامه فعالیت های این شرکت هواپیمایی عظیم در ایران امیدوارتر شویم.

بر این اساس، پروازهای هواپیمایی اتریشی از تاریخ 17 جولای 2021 مجددا شروع خواهد شد و اولین پرواز از تهران به مقصد وین در تاریخ 18 جولای 2021 صورت خواهد گرفت. در حال حاضر شرکت هواپیمایی اتریشی با برقراری سه پرواز هفتگی در جهت تهران - وین - تهران همچون سالیان گذشته نقش مهمی در جابجایی مسافران در این جهت ایفا خواهد نمود.

پروازهای مستقیم رفت هواپیمایی اتریشی از مبدا تهران به مقصد وین در روزهای شنبه، سه شنبه و پنج شنبه، راس ساعت 03:45 فرودگاه بین المللی خمینی تهران (IKA) را به مقصد وین ترک نموده و در ساعت 06:00 در فرودگاه بین المللی وین (VIE) به زمین می نشیند.

همچنین پروازهای برگشت هواپیمایی اتریش، از مبدا وین به مقصد تهران در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و آدینه، راس ساعت 13:10 فرودگاه بین المللی وین (VIE) را به مقصد ایران ترک نموده و در ساعت 19:55 در فرودگاه بین المللی امام خمینی (IKA) به زمین خواهد نشست.

برای مشاهده و خرید بلیط هواپیمای تهران وین با مناسب ترین قیمت می توانید همین حالا به وسیله سایت خبرنگاران اقدام نمایید.

زهرا بینازاده

tani-buy.ir: مجله تانی بای، مقالات اقتصادی و کسب و کار

bigkurosh.ir: مجله کوروش بزرگ، وبلاگ خبری، تاریخی و تحلیلی

منبع: فلای تودی
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 88571

به "از سرگیری پروازهای هواپیمایی اتریشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سرگیری پروازهای هواپیمایی اتریشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید