از صحبتم درباره خطیر سوء برداشت شد!

به گزارش مهسان بلاگ، مهدی دادرس در گفتگو با خبرنگاران گفت: در گفتگویی که صبح امروز با یکی از برنامه های زنده رادیو داشتم سهوا و به اشتباه از کلمه مانور برای علی خطیر استفاده کردم اینجا آن را اصلاح می کنم.

از صحبتم درباره خطیر سوء برداشت شد!

وی بیان داشت: در این مصاحبه در خصوص پرونده سوپرجام و شکایت استقلال به دادگاه CAS گفته بودم آقای علی خطیر گفته به خاطر فشار هواداران ناچار شدیم مانور بدهیم که این جمله را تصحیح می کنم. چون خطیر اصلا کلمه مانور را استفاده نکرد و به من گفت به خاطر فشار هواداران وظیفه داشتیم شکایت کنیم.

دادرس تاکید کرد: استفاده از کلمه مانور یک اشتباه سهوی بود که از سوی من صورت گرفت و اینقدر شجاعت دارم که به این اشتباه اعتراف کنم! اگر این صحبت باعث دل آزردگی علی خطیر، باشگاه استقلال و هوادارانش شده است از آنها عذرخواهی کرده و این سخنم را اصلاح می کنم.

عضو کمیته استیناف شرح داد: همانطور که در یک بازی فوتبال دو تیم می خواهند پیروز شوند، در پرونده های قضایی هم تیم قضاوت کننده می خواهد پیروز و سربلند باشد. احکامی که در کمیته انضباطی و استیناف صادر می شود بند به بند آن بر اساس قوانین است. ما می دانیم که احکام توسط مردم و متخصصین رصد شده و درباره آن قضاوت می شود و لذا سعی می کنیم بهترین رای را صادر کنیم.

وی افزود: خیلی مواقع هواداران تیم ها به صورت احساسی با آرای کمیته های انضباطی و استیناف برخورد می کنند که این درست نیست و امیدوارم کمیته های فرهنگی باشگاه ها بتوانند از این نظر هوادارانشان را آماده کنند تا پذیرای این احکام باشند. چون در هر حکم یک طرف برنده و یک طرف بازنده است و معمولا هواداران طرف بازنده نسبت به این آرا معترض هستند و به نحو خوبی این اعتراض خود را بروز نمی دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 50352

به "از صحبتم درباره خطیر سوء برداشت شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از صحبتم درباره خطیر سوء برداشت شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید