استقلال و شهرخودرو پیروزی بزرگ واقعی را رقم می زنند؟

به گزارش مهسان بلاگ، استقلال و شهر خودرو در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نمایندگان کویت و بحرین می فرایند.

استقلال و شهرخودرو پیروزی بزرگ واقعی را رقم می زنند؟

به گزارش خبرنگاران، استقلال و شهرخودرو، دو نماینده از چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا امروز (شنبه) در چارچوب مرحله پلی آف این رقابت ها به مصاف الکویت کویت و رفاع بحرین می فرایند تا در صورت پیروزی مقابل آن ها به مرحله بعد پلی آف آسیایی صعود نمایند و به ترتیب به مصاف الریان و السیلیه قطر بفرایند.

شاید اگر قرار بود این دو تیم در شرایط عادی و در استادیوم های خانگی شان به مصاف رقبایشان بفرایند، ملاقاتهای آسانی پیش رویشان بود اما پس از تصمیم AFC مبنی بر سلب میزبانی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان، کار برای این دو تیم مبهم و پیچیده شد؛ مبهم از این جهت که مدیران ورزش و فوتبال ایران یک صدا تهدید به انصراف از لیگ قهرمانان آسیا کردند تا بازیکنان و کادرفنی این دو تیم مطمئن نباشند که باید در مرحله پلی آف به میدان بفرایند و پیچیده از این جهت که دو روز قبل از بازی امروز یعنی روز پنجشنبه تصمیم بر این شد که استقلال و شهر خودرو در مرحله پلی آف در کشور ثالث (امارات) بازی نمایند تا فرصت کمی برای آماده سازی برای این دو تیم باقی بماند. به همین دلیل از پیروزی نمایندگان ایران در این دو ملاقات می توان به عنوان یک پیروزی بزرگ فوتبالی نام برد.

در هر صورت استقلال و شهر خودرو پس از پشت سر گذاشتن مسائل فراوان در امارات حضور پیدا کردند تا فقط با چند ساعت استراحت و نهایتا یک جلسه تمرین تاکتیکی به مصاف رقبایشان از کشور کویت و بحرین بفرایند. همچنین این بازی، اولین بازی استقلال و دومین بازی شهر خودرو پس از تعطیلات نیم فصل است و محک جدی ای برای این دو تیم محسوب می شود. استقلال برای این ملاقات سیاوش یزدانی و عارف غلامی، دو مدافع وسطش را در اختیار ندارد. ضمن این که بازی با الکویت نخستین تجربه سرمربی گری مجیدی در این فصل روی نیمکت استقلال است. شهر خودرو هم پس از جدایی یحیی گل محمدی و بازیکنانی مانند سروش رفیعی، شرایطش نسبت به نیم فصل نخست با تغییرات زیادی همراه بوده و باید دید می تواند از سد نماینده بحرین عبور کند یا نه.

حال به سراغ اطلاعاتی از رقبای استقلال و شهر خودرو برویم. الکویت سال جاری در لیگ کشورش با یک بازی کمتر نسبت به القادسیه در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است که با توجه به اختلاف دو امتیازی دو تیم، الکویت در صورت پیروزی در بازی عقب افتاده اش می تواند به صدر جدول رده بندی برسد. الکویت سال گذشته توانسته قهرمان لیگ، جام حذفی و جام ولیعهد و نایب قهرمان سوپرکاپ کویت شود. همچنین این تیم در مجموع سه بار هم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رسیده که آخرین بار آن به فصل 2008 برمی شود. الکویت در مرحله قبلی پلی آف توانسته بود الفیصلی اردن را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

رفاع بحرین اما تا به امروز سال خوبی را پشت سر نگذاشته و پس از گذشت 6 هفته از لیگ بحرین با 6 امتیاز (یک بازی کمتر نسبت به باقی تیم ها) در رده هشتم جدول 10 تیمی لیگ کشورش قرار گرفته است. این تیم فصل گذشته قهرمان لیگ، جام پادشاهی و سوپرکاپ بحرین شده و در مرحله قبلی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا هم با یک گل چنای هند را شکست داده است. رفاع بحرین تا به امروز تنها یک بار در سال 2004 توانسته به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برسد.

هر دو ملاقات قرار است امروز (شنبه) ساعت 17:50 در امارات برگزار شود. استقلال در استادیوم آل مکتوم دوبی به مصاف الکویت می رود و شهر خودرو در استادیوم شارجه با رفاع بازی می نماید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 33551

به "استقلال و شهرخودرو پیروزی بزرگ واقعی را رقم می زنند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال و شهرخودرو پیروزی بزرگ واقعی را رقم می زنند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید