اعلام آمادگی شرکت توسعه ایران گردی برای برگزاری نمایشگاه صنایع دستی تهران

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی از اعلام آمادگی این شرکت برای برگزاری سی وچهارمین نمایشگاه ملی صنایع دستی اطلاع داد.

اعلام آمادگی شرکت توسعه ایران گردی برای برگزاری نمایشگاه صنایع دستی تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی، خشایار نیکزادفر امروز شنبه 11 مرداد 99 با اعلام آمادگی این شرکت برای برگزاری سی وچهارمین نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت: پس از طی مراحل برگزاری فراخوان و سپس انتخاب مجری، هم اکنون شرکت مجری نمایشگاه تعیین و فعال شده است.

او اضافه کرد: شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی با استان ها و مراکز صنایع دستی هماهنگ شده است تا ضمن اطلاع رسانی در حوزه صنایع دستی، هنرمندان و فعالان صنایع دستی را برای مشارکت در سی وچهارمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تشویق نمایند.

مدیر عامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی توضیح داد: ما کارهای اولیه برای برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی را انجام می دهیم و در نظر داریم نمایشگاه را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغی از ستاد کرونا برگزار کنیم، اما در تاریخ مشخص شده در فراخوان نمایشگاه تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهیم بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 57052

به "اعلام آمادگی شرکت توسعه ایران گردی برای برگزاری نمایشگاه صنایع دستی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی شرکت توسعه ایران گردی برای برگزاری نمایشگاه صنایع دستی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید