امضا تفاهم نامه بین فدراسیون های جهانی جودو و تکواندو

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در حاشیه روز نخست از بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی دنیا دکتر چو رئیس فدراسیون دنیای با ماریوس ویزر رئیس فدراسیون دنیای جودو دیدار و تبادل نظر کرد. محور این جلسه بنیاد بشردوستامه در جهت ترویج صلح و توسعه ورزش بود.

امضا تفاهم نامه بین فدراسیون های جهانی جودو و تکواندو

این دیدار در نهایت به امضا یک تفاهم نامه پایان یافت و بر اساس آن ارتقا ورزش به عنوان وسیله ای قدرتمند در جهت صلح، توسعه اجتماعی و ادغام جمعیت های آسیب پذیر قالب بنیاد بشردوستانه در دستور کار دو طرف نهاده شد.

دکتر چو بعد از امضا این تفاهم نامه گفت: ما خشنود هستیم که با فدراسیون دنیای جودو در جهت حمایت از پناهندگان در سراسر دنیا همکاری داریم. بنیاد بشردوستانه در قالب فدراسیون های عضو خود برنامه های مثبتی را در اردوگاه های پناهندگان ارائه و اجرا نموده است. ما می خواهیم فرصت های بیشتری در اختیار افرادی قرار دهیم که احتیاج به آن دارند.

ماریوس ویزر نیز گفت: این یک افتخار بزرگ برای IJF است که این مشارکت را داشته باشد. ما تجربه خوبی داریم و برنامه های زیادی در اردوگاه های پناهندگان ایجاد نموده ایم. ما آماده هستیم که با همکاری متقابل نمونه خوبی برای ورزش دنیا ارائه کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9540

به "امضا تفاهم نامه بین فدراسیون های جهانی جودو و تکواندو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضا تفاهم نامه بین فدراسیون های جهانی جودو و تکواندو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید