انتقال ستاره لیگ برتر فوتسال ایران به اسپانیا چطور بی نتیجه ماند؟

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، فرهاد فخیم کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون یکی از ارکان اصلی سه قهرمانی پیاپی این تیم در لیگ برتر فوتسال بوده است. فخیم امسال و بخصوص در دو دیدار رفت و برگشت فینال مقابل گیتی پسند آنقدر عملکرد خوبی داشت که حتی استیو هریس خبرنگار فوتسال ژاپن از عدم دعوتش به تیم ملی فوتسال ایران اظهار تعجب کرد.

انتقال ستاره لیگ برتر فوتسال ایران به اسپانیا چطور بی نتیجه ماند؟

همین عملکرد و بازتاب آن در رسانه های دنیا باعث شد تا بعضی از شرکت های جابجایی بازیکن فوتسال در اروپا به فکر انتقال این بازیکن به تیم های اسپانیایی باشند که البته تلاش آنها ثمری نداشت.

دیوید کاندلاس خبرنگار فوتسال اسپانیا در گفتگو با خبرنگاران، در این خصوص توضیحات بیشتری داد. کاندلاس گفت: تا جایی که من می دانم بعضی از مدیران برنامه اسپانیایی فخیم را به تیم هایی از اسپانیا در این تابستان پیشنهاد دادند.

وی اضافه کرد: اینتر مووی استار، ال پوزو، لوانته و بتیس از جمله تیم هایی بودند که فخیم به آنها پیشنهاد شد. بعضی از این تیم ها نگران هماهنگی فخیم و سازگاری او با لیگ اسپانیا بودند و بعضی از آنها هم فخیم را نمی شناختند. به همین خاطر فرایند انتقال منتفی شد.

به گزارش خبرنگاران، فخیم در سال 1392 و بعد از بازی محبت آمیز ایران و روسیه در شهر یزد از تیم ملی خداحافظی کرد. این بازیکن در کارنامه بازی خود سابقه حضور در لیگ اندونزی و قهرمانی با تیم واموس را هم دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 57663

به "انتقال ستاره لیگ برتر فوتسال ایران به اسپانیا چطور بی نتیجه ماند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال ستاره لیگ برتر فوتسال ایران به اسپانیا چطور بی نتیجه ماند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید