اولین جلسه رئیس جدید ووشو با مسئولان کوراش برگزار گردید

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، امیر صدیقی که یکشنبه هفته جاری از مجمع فدراسیون ووشو برای نشستن روی جایگاه ریاست رأی اعتماد گرفت، روز گذشته در اولین جلسه جدی خود با مسئولان انجمن کوراش ملاقات و برنامه های آینده این انجمن مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

اولین جلسه رئیس جدید ووشو با مسئولان کوراش برگزار گردید

رضا نصیرنژاد رئیس و کوروش خسرویار دبیر انجمن کوراش در ملاقات با رئیس جددید فدراسیون ووشو برنامه های آینده خود را تشریح کردند. خروجی مهم این جلسه تصویب برگزاری دوره های داوری و مربیگری کوراش بصورت آنلاین بود.

نحوه آماده سازی تیم های ملی کوراش جهت حضور در مسابقات داخل سالن آسیا و قهرمانی نوجوانان و جوانان دنیا در کشور هند، استخدام مربی خانم برای تیم ملی با مشارکت کمیته ملی المپیک تا بازی های آسیایی هانگ ژو، راه اندازی سیستم جدید اهدای کمربند بر اساس اعلام فدراسیون دنیای کوراش، سیستم معادل سازی آن با ورزشهای متناظر، گسترش کوراش در تمامی استان ها، برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کشور در رده آقایان و بانوان در بهمن ماه امسال و استفاده از ظرفیت مدال آوری بانوان در رقابتهای آینده به ویژه بازی های آسیایی پیش رو از دیگر برنامه های این انجمن بود که با تائید رسید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 55245

به "اولین جلسه رئیس جدید ووشو با مسئولان کوراش برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جلسه رئیس جدید ووشو با مسئولان کوراش برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید