بازتاب حضور استراماچونی از روسیه تا چک و ایتالیا

به گزارش مهسان بلاگ، اغلب رسانه های اروپایی حضور استراماچونی در استقلال را بازتاب داده اند. این مربی ایتالیایی به دلیل تجربه مربیگری در اینتر میلان مورد توجه رسانه های قاره سبز قرار گرفته است.

بازتاب حضور استراماچونی از روسیه تا چک و ایتالیا

سایت های خبری گوناگون اروپایی مربیگری استراماچونی در استقلال را که سابق به عنوان سرمربی روی نیمکت اینترمیلان می نشست را بازتاب داده اند.

اسکای اسپرت آسیا به مصاحبه کوتاه استراماچونی بعد از پذیرش مربیگری استقلال اشاره نموده است.

سایت اسپرت جمهوری چک نیز با اعلام خبر حضور استراماچونی در استقلال، نوشت: انجام شد و به انتها رسید. آندره آ استراماچونی توسط باشگاه استقلال تهران به خدمت گرفته شد.

خبرگزاری ریانووستی روسیه با انتشار خبری تحت عنوان، سرمربی سابق اینتر میلان راهنمایی استقلال ایران را بر عهده گرفت، حضور استراماچونی در استقلال را اظهار داشت.

گازتا نیز درباره استراماچونی این جملات را نوشته است: آخرین فعالیت کاری او یک سال قبل در تیم اسپارتاپراگ بود. حالا درازای دریافت سالیانه 1.6 میلیون یورو مربی اهل رم برای استقلال کار می نماید. استراماچونی از پراگ شروع کرد که به تهران برسد.بعد از یک سال از خارج شدن از قرارداد با پراگی ها، او به تیم جدیدش وارد می گردد.هر چند در تیم سابق تجربه اختلاف با مدیریت را داشت و البته مورد توجه طرفداران نیز بود.اینک مربی سابق اینترمیلان و اودینزه، چالش جدیدش را در استقلال، تیم پایتخت ایران، در لیگ برتر و لیگ قهرمانان را شروع می نماید.

10-1

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 10884

به "بازتاب حضور استراماچونی از روسیه تا چک و ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب حضور استراماچونی از روسیه تا چک و ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید