باشگاه سپاهان: از هدیه داور لذت ببرید و در خصوص نورافکن اظهار نظر نکنید!

به گزارش مهسان بلاگ، باشگاه سپاهان اصفهان نسبت به حواشی اخیر درباره درگیری لفظی و فیزیکی امید نورافکن با استقلالی ها و انتقاد ها از این بازیکن واکنش نشان داد و به حمایت از هافبک خبرساز خود پرداخت.

باشگاه سپاهان: از هدیه داور لذت ببرید و در خصوص نورافکن اظهار نظر نکنید!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رسانه رسمی باشگاه سپاهان با عنوان از هدیه داور لذت ببرید و در خصوص نورافکن اظهار نظر نکنید نوشت: دوست نداشتیم و نداریم در خصوص ملاقات و نتیجه ای که شخص سوم و خارج از دو تیم در نتیجه آن تاثیر گذار بوده است صحبت کنیم. ولی به بازیکنان در باشگاه استقلال و همچنین پیشکسوتان عزیز این باشگاه پیشنهاد می کنیم که در خصوص بازیکن تیم سپاهان بخصوص امیدنورافکن صحبت نکنند که نه حرفه ای است نه اخلاقی. به طور قطع صحبت کردن در خصوص اصل اتقاقی که افتاد و حرف هایی که از طرف برخی از بازیکنان و کادر حریف، در جریان اتفاقات نیمه اول و بین دو نیمه در راهروی خروج خطاب به نورافکن و کادر داوری زده شده، واقعیت ها را آشکار می نماید و به ضرر این عزیزان خواهد بود. پیشنهاد می کنیم از هدیه داور لذت ببرند.

این باشگاه در ادامه تاکید نمود: لیگ و جام حذفی ادامه دارد و ترجیح می دهیم روی بازی های بعدی تمرکز کنیم و البته که اگر قرار باشد با رفتارهای مشابه دوستان نسبت به داور و فیرپلی روبرو شویم، راه دیگری انتخاب کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 57188

به "باشگاه سپاهان: از هدیه داور لذت ببرید و در خصوص نورافکن اظهار نظر نکنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه سپاهان: از هدیه داور لذت ببرید و در خصوص نورافکن اظهار نظر نکنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید