با تیمی منظم و سختکوش بازی داریم، با تمام قدرت به میدان می رویم

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 دقیقه روز سه شنبه در تاجیکستان به مصاف تیم استقلال این کشور خواهد رفت.

با تیمی منظم و سختکوش بازی داریم، با تمام قدرت به میدان می رویم

سیدجلال حسینی در نشست خبری قبل از این ملاقات گفت: هر تیمی که در این مرحله حضور دارد تیمی خوب و قدرتمند است. همه بازیها هم در این مرحله سخت است.

وی ادامه داد: استقلال و پرسپولیس دو تیم خیلی خوب هستند. ما می دانیم که با یک تیم سختکوش و با نظم بازی داریم. فیلم های زیادی از این تیم دیدیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تاکید نمود: سخت ترین بازی برای هر دو تیم است و ما با تمام قدرت به میدان خواهیم رفت و امیدوارم بتوانیم در این ملاقات به پیروزی برسیم.

حسینی در پاسخ به سوال یک خبرنگار خارجی مبنی بر این که شما به اسم یک بازیکن پرافتخار و پا به سن گذاشته چطور با جوان ها بازی خواهید کرد گفت: فوتبال بازی کردن همواره سخت است. در تیمی بازی می کنیم که عظیم و پرافتخار است. برای همین ما باید با تمام توان در این تیم بازی کنیم. فوتبال بازی کردن در هر سنی سخت است. من هم تمام تلاشم را می کنم که با همه وجودم برای پرسپولیس بازی کنم.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 95702

به "با تیمی منظم و سختکوش بازی داریم، با تمام قدرت به میدان می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تیمی منظم و سختکوش بازی داریم، با تمام قدرت به میدان می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید