براساس اعلام سازمان خصوصی سازی؛ کشت و صنعت مغان به شرکت شیرین عسل واگذار شد

به گزارش مهسان بلاگ، شرکت کشت و صنعت مغان با 63 هزار هکتار وسعت، شامل باغات میوه، مجتمع بزرگ دامپروری، کارخانه قند، کارخانه لبنیات، کارخانه فرآوری میوه ­به شرکت شیرین عسل واگذار شد.

براساس اعلام سازمان خصوصی سازی؛ کشت و صنعت مغان به شرکت شیرین عسل واگذار شد

به گزارش ، سازمان خصوصی سازی خاطرنشان کرد: از ابتدای مزایده های شرکت کشت و صنعت مغان، شرکت شیرین عسل به علت قیمت پایین تر در صندلی دومین خریدار این شرکت قرار گرفته بود که بر اساس تصمیمات جدید، مصوب شد که این شرکت به جای خریدار اصلی که از مدیریت شرکت انصراف داده است قرار بگیرد.

سازمان خصوصی سازی تاکید نموده است که­ شرکت کشت و صنعت مغان با این پیش شرط که خریدار دوم باید تمام شرایط خریدار اول را متقبل گردد به شرکت شیرین عسل واگذار شده است. پرداخت قیمتی که شرکت اول در مزایده قرار بوده پرداخت کند از جمله این شروط است. ­مبلغ 100 میلیارد تومان که در نامه واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان به شرکت شیرین عسل در فضای مجازی منتشر شده، تنها حصه نقدی خرید این شرکت بوده است.

در واقع این شرکت به قیمت هزار و 750 میلیارد تومان به شرکت شیرین عسل واگذار شده است و باقی مبلغ قرارداد بر اساس شرایطی که برای خریدار اول در نظر گرفته شده بود از خریدار جدید دریافت خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3820

به "براساس اعلام سازمان خصوصی سازی؛ کشت و صنعت مغان به شرکت شیرین عسل واگذار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "براساس اعلام سازمان خصوصی سازی؛ کشت و صنعت مغان به شرکت شیرین عسل واگذار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید