برنامه زمان بندی بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه اعلام شد

به گزارش مهسان بلاگ، بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه حول محور ریسک های نوظهور؛ فرصت ها و چالش ها روز یکشنبه نهم آذر از ساعت 9 صبح با اجرای مراسم افتتاحیه و سخنرانی رئیس پژوهشکده بیمه، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه شروع می گردد.

برنامه زمان بندی بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه حول محور ریسک های نوظهور؛ فرصت ها و چالش ها روز یکشنبه نهم آذر از ساعت 9 صبح با اجرای مراسم افتتاحیه و سخنرانی رئیس پژوهشکده بیمه، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه شروع می شود.

بر پایه این گزارش، در نشست های علمی و پنل های صنعت، موضوعات مرتبط با ریسک های نوظهور شامل ریسک های مرتبط با تغییر اقلیم، ریسک های ناشی از بیماری های فراگیر(پاندمی) و ریسک های ناشی از توسعه و گسترش فناوری اطلاعات و فناوری های نوین از 9 تا 13 آذر ارائه و به وسیله وبسایت همایش و مطابق با جدول زمان بندی منتشر خواهد شد.

مراسم یادبود جانباختگان صنعت بیمه در اثر کرونا، تقدیر از کارمند و مدیر شایسته و همچنین معرفی و تجلیل از چهره ماندگار صنعت بیمه و کتب تألیفی و ترجمه برگزیده سال و نویسندگان آن ها، صبح روز چهارشنبه 12 آذر برگزار خواهد شد.

روز پنج شنبه 13 آذرماه، مصادف با روز ملی بیمه، به برپایی مراسم گرامیداشت روز ملی بیمه و سخنرانی مقامات کشوری و مقامات صنعت بیمه اختصاص یافته و سایر برنامه های این روز متعاقبا به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

ثبت نام جهت شرکت در بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه شروع شده و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به نشانی http://seminar27.irc.ac.ir/register/next.php?registerid=1 مراجعه فرمایند. در ضمنً به تمامی شرکت کنندگان، گواهی حضور در برنامه های همایش اعطا می شود.

گفتنی است مشارکت غیر حضوری برای عموم آزاد و تمامی برنامه ها به وسیله وبسایت سمینار قابل مشاهده هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 70243

به "برنامه زمان بندی بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه زمان بندی بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید