برگزاری مسابقات کشتی در سال 2020 بعید است، زور کرونا بیشتر بود

به گزارش مهسان بلاگ، علی اشکانی در مصاحبه با خبرنگاران، با بیان اینکه با توجه به شرایط کنونی و گسترش شیوع ویروس کرونا در ایران و دنیا نمی توان به برگزاری مسابقات کشتی امیدوار بود، گفت: به نظر من زیاد نمی توان به برنامه اخیر اتحادیه دنیای کشتی دلخوش بود، چراکه هر روز شاهد افزایش قربانیان ویروس کرونا هستیم و هیچ اتفاق امیدوارکننده ای در مهار این بیماری رخ نداده است. به همین دلیل بعید به نظر می رسد بتوان در آینده ای نزدیک شاهد رویدادهای رسمی در ایران و دنیا باشیم.

برگزاری مسابقات کشتی در سال 2020 بعید است، زور کرونا بیشتر بود

وی توضیح داد: کشتی یک ورزش درگیرانه و پر برخورد است که نمی توان بدون اطمینان خاطر از شرایط موجود، اقدام به شروع دوباره مسابقات آن کرد. به ویژه اینکه کشتی سالهاست با خطر حذف از المپیک روبرو است و مطمئنا اگر اتحادیه دنیای کشتی به خوبی این مساله را مدیریت نکنند، ممکن است در صورت شروع زودهنگام مسابقات و قربانیان احتمالی، کشتی با تبعات بسیار بدی روبرو گردد.

نایب قهرمان اسبق کشتی فرنگی دنیا ادامه داد: آنچه مسلم است فعلا زور کرونا از کشتی بیشتر بوده و تمامی رویدادهای این رشته را تعطیل نموده است. در خوشبینانه ترین حالت می توان امیدوار بود که کشتی در آینده ای نامعین فقط بتواند مجوز برگزاری مسابقات را در شرایط خاص بگیرد، اما مطمئنا این اتفاق هم تحت شدیدترین تدابیر بهداشتی صورت خواهد گرفت. می توان پیش بینی کرد کشتی فقط با رعایت دقیق و سختگیرانه پروتکل های بهداشتی قادر به شروع مجدد برنامه های خود است که البته زمان این مساله نیز هنوز معین نیست.

اشکانی خاطر نشان کرد: رشته کشتی بر خلاف بعضی رشته های دیگر که در فضای باز قابل اجراست، باید در سالن برگزار گردد که همین موضوع می تواند درصد خطر را برای تماشاگران و تمامی عوامل اجرایی مسابقات بالا ببرد. ریه کشتی گیران در طول مسابقات و حتی زمان تمرین به شدت درگیر است و همین موضوع خطر ابتلای آنان به ویروس کرونا و همچنین انتقال ویروس را افزایش خواهد داد.

وی در سرانجام گفت: به عنوان یکی از اعضای خانواده عظیم کشتی همچنان امیدوارم روزهای سخت و خطرناک کنونی به سرانجام برسد و با کاهش شیوع ویروس کرونا، دوباره روال زندگی مردم به حالت قبل بازگردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 55931

به "برگزاری مسابقات کشتی در سال 2020 بعید است، زور کرونا بیشتر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات کشتی در سال 2020 بعید است، زور کرونا بیشتر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید