بسته خبری لژیونرها،دبل رضاییان در هفته آخر

به گزارش مهسان بلاگ، در تقابل رضاییان و طارمی بازیکن مدافع دو گل زد هر چند طارمی هم با یک پنالتی تکرار شده پیروز به گلزنی شد.

بسته خبری لژیونرها،دبل رضاییان در هفته آخر

فرشاد با اشلانسک سیزدهم شد

شنبه شب تیم اشلانسک وروتسواو در بازی خانگی مقابل گورنیک زابژه با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد که فرشاد احمدزاده در آخرین بازی تیمش از ابتدا به میدان رفت و در دقیقه 82 جای خود را به موسوندا داد.در جدول رده بندی سرانجامی اکسترا کلاسای لهستان اشلانسک وروتسواو با 31 امتیاز رده سیزدهم را کسب کرد.

پنالتی یک امتیازی ابراهیمی

شنبه شب رویارویی الاهلی و الخور در هفته سرانجامی لیگ ستارگان قطر با تساوی یک - یک به سرانجام رسید. ابتدا بزرا در دقیقه 22 از روی نقطه پنالتی برای الخور گل زد و گل تساوی بخش الاهلی نیز توسط امید ابراهیمی در دقیقه 31 از روی نقطه پنالتی حاصل شد. الاهلی در جدول رده بندی 12 تیمی لیگ ستارگان قطر رتبه پنجم را با 34 امتیاز به دست آورد.

شکست گروژنی با میلاد

در چارچوب هفته بیست وسوم لیگ برتر روسیه شنبه شب تیم احمد گروژنی از لوکوموتیو مسکو میزبانی کرد و با شکست 3 بر یک روبرو شد. میلاد محمدی که در ترکیب اصلی تیم احمد گروژنی قرار داشت از دقیقه 70 با ترک زمین بازی جای خود را به اودیسه روشی، مهاجم اهل آلبانی داد.

خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه در ارزیابی فنی عملکرد بازیکنان با مشارکت کاربرانش به میلاد محمدی نمره فنی متوسط 6 را اختصاص داد.

احمد گروژنی با 30 امتیاز در رده دهم جدول 16 تیمی لیگ برتر روسیه واقع شده است.

دبل رامین مقابل پنالتی طارمی

در چارچوب هفته سرانجامی فصل 2019 - 2018 لیگ ستارگان قطر امشب (شنبه) الشحانیه با نتیجه 3 بر یک از سد الغرافه گذشت. دو گل الشحانیه را رامین رضاییان زد و تنها گل غارفه با پنالتی طارمی به دست آمد.جالب اینکه طارمی ابتدا این پنالتی را از دست داد اما داور با ویدئوچک رای به تکرار آن داد.در این لحظه رضاییان به سمت دروازه بان تیمش رفت تا را هدایت کند اما طارمی در ضربه دوم گلر الشحانیه را فریب داد.

در دیگر بازی العربی که مرتضی پورعلی گنجی را در ترکیب خود داشت مقابل الدحیل شکست 3 بر صفر را پذیرا شد. در جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر تیم های العربی (30 امتیاز)، الشحانیه (27 امتیاز) و الغرافه (26 امتیاز) به ترتیب رتبه های ششم، هفتم و هشتم را به خود اختصاص دادند.

3-350

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8048

به "بسته خبری لژیونرها،دبل رضاییان در هفته آخر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری لژیونرها،دبل رضاییان در هفته آخر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید