بهاروند: رد شدن دوباره اصلاحات اساسنامه صحت ندارد، تاج توضیحات لازم را درباره ویلموتس داده است

به گزارش مهسان بلاگ، گروه استان ها- سرپرست فدراسیون فوتبال رد شدن دوباره اصلاحات اجرا شده در اساسنامه توسط فیفا را تکذیب کرده و گفت: نظر فیفا نسبت به گذشته مثبت بوده و رد شدن دوباره اصلاحات اساسانامه صحت ندارد.

بهاروند: رد شدن دوباره اصلاحات اساسنامه صحت ندارد، تاج توضیحات لازم را درباره ویلموتس داده است

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

حیدر بهافرایند در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهان، رد شدن دوباره اصلاحات اجرا شده در اساسنامه فدراسیون فوتبال توسط فیفا را تکذیب کرده و گفت: سوال من این است که نامه فیفا که در آن برای دومین بار اصلاحات اجرا شده روی اساسنامه فدراسیون را رد کرده است، کجاست؟ این موضوع صحت ندارد و نظر فیفا نسبت به گذشته مثبت بوده است.

وی افزود: فرایند معمول به همین منوال است و قرار نیست وقتی اساسنامه نوشته شود، بلافاصله فیفا تایید کند. قطعا اساسنامه فدراسیون بعد از نوشته شدن نیازمند ویرایش بوده و پس از رفع ایرادات، آرام آرام به سمت تایید نهایی خواهد رفت.

سرپرست فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه چقدر احتمال دارد فیفا اساسنامه را تایید نکند و فوتبال ایران تعلیق شود، گفت: چه کسانی معتقد هستند فوتبال ما تعلیق می شود؟ همان طور که گفتم اخبار مرتبط با فدراسیون را باید از طریق خود فدراسیون پیگیری کرد. افراد زیادی هستند که هیچ ارتباطی با فدراسیون ندارند اما متاسفانه جو فوتبال را مسموم می کنند.

وی ادامه داد: نظر این افراد کارشناسی نبوده و اصلا نمی توانند نظر دهند، چون ارتباطی با فدراسیون ندارند. اساسنامه فرایند خوبی دارد و تمام اعضای مجمع در تدوین آن مشارکت دارند.

بهافرایند با اشاره به برخی نقدها صورت گرفته نسبت به اساسنامه، اظهار داشت: برخی اعضای مجمع نقدهای را به اساسنامه کرد ه اند که درست بود و حق دارند و بر همین اساس اصلاحاتی اجرا شده است. نظر اعضای مجمع برای فدراسیون مهم است اما نمی تواند تمام نظرات خارج از این جمع را تامین کند. باید در تدوین اساسنامه نظر مجمع فدراسیون و ارکان دولت را تامین کرده و از همه مهم تر اساسنامه باید با نظرات فیفا و AFC یکی باشد.

وی سوالات مطرح شده درباره پفراینده شکایت ویلموتس را بی پاسخ گذاشت و گفت: مهدی تاج توضیحات لازم را در این مورد داده است.

170، ف

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 53201

به "بهاروند: رد شدن دوباره اصلاحات اساسنامه صحت ندارد، تاج توضیحات لازم را درباره ویلموتس داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهاروند: رد شدن دوباره اصلاحات اساسنامه صحت ندارد، تاج توضیحات لازم را درباره ویلموتس داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید