بیست وچهاری که واقعاً ابدی است!

به گزارش مهسان بلاگ، انگار لقب 24 ابدی که برای هادی نوروزی گذاشتند، واقعاً از ذهن سرخ ها پاک نمی گردد و کاپیتان آن ها به اعماق ذهن و دل طرفداران پرسپولیس راه یافته است. یاد او را در سالروز تولدش گرامی می داریم. روحش شاد و تولد مبارک.

بیست وچهاری که واقعاً ابدی است!

خبرورزشی: هادی نوروزی را باید با مرتضی پاشایی مقایسه کرد؛ دو پدیده در عالم ورزش و موسیقی. نوروزی در دوران بازی اش به اندازه خیلی از پرسپولیسی ها محبوب و مشهور نبود و مرتضی پاشایی نیز در دنیای موسیقی پاپ در رده خواننده های درجه یک نبود، اما درگذشت هر دوی آن ها با شوکی عجیب و واکنش فراموش نشدنی همراه بود که در مستطیل سبز، هادی نوروزی به یک نماد تبدیل شده است.

کاپیتان سرخ ها که دیروز باید 35 سالگی خود را جشن می گرفت حالا تنها یادی از او مانده و البته سکو هایی که انگار در هر بازی کاپیتان پرسپولیس را فراموش نمی نمایند. وقتی هادی رفت طرفداران هم قسم شدند در دقیقه 24 هر بازی به یاد شماره پیراهنش در پرسپولیس نام او را فریاد زده و یاد او را گرامی دارند و همچنان بر همان عهدی که بستند، هستند. انگار لقب 24 ابدی که برای هادی گذاشتند، واقعاً از ذهن سرخ ها پاک نمی گردد و کاپیتان آن ها به اعماق ذهن و دل طرفداران پرسپولیس راه یافته است. یاد او را در سالروز تولدش گرامی می داریم. روحش شاد و تولد مبارک.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 53138

به "بیست وچهاری که واقعاً ابدی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیست وچهاری که واقعاً ابدی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید