بیش از هر زمان دیگری نیازمند هماهنگی بخش دولتی و بخش خصوصی هستیم

به گزارش مهسان بلاگ، بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی (مبارزه با کرونا) سلولزی و ماشین آلات وابسته با حضور مظفر علیخانی معاون استان و تشکل های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران و اصفهان و تشکل های مرتبط افتتاح شد.

بیش از هر زمان دیگری نیازمند هماهنگی بخش دولتی و بخش خصوصی هستیم

مظفر علیخانی معاون استان ها و تشکل های اتاق ایران، طی سخنانی در آیین افتتاح این نمایشگاه ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته، این نمایشگاه را در راستای تحقق شعار جهش تولید دانست و گفت: مدیران وزارت صنعت معدن و تجارت و همچنین شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران تمام اهتمامشان بر این بوده است که تا در شرایطی که از یک سو تولید و صادرات ما مسائل و ناملایمات ناشی از تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه رنج می برد و از سوی دیگر نظر به اینکه گسترش بیماری کرونا، تولید، تجارت و معیشت خانواده های ما را به چالش کشیده است، از طریق برگزاری نمایشگاه هایی که می توانند زنجیره تأمین، صادرات و شبکه توزیع کشور را به همدیگر گره بزند؛ از تولید، اشتغال، صادرات و ارزآوری واحدهای تولیدی - صادراتی حمایت کنند. امیدواریم بدین طریق بتوانیم نیازهای صنعت و ملت را در این شرایط حساس کنونی تأمین کنیم.

او اضافه نمود: نکته حائز اهمیت این است که باید از تولید و صنعت و صادرات با ابزارهای حمایتی و تشویقی پشتیبانی لازم را به عمل آوریم؛ در همین زمینه ضرورت دارد که شیوه نامه های بهداشتی را نیز از طریق طرح فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و ... رعایت کنیم تا به لطف الهی بتوانیم ضمن رشد صنعت و افزایش صادرات، از گسترش این ویروس منحوس جلوگیری به عمل آوریم.

علیخانی ضمن تأکید بر برگزاری نمایشگاه ها به صورت مجازی و حقیقی به عنوان مهم ترین ابزار جهت حمایت از تولید و تجارت و صنعت گفت: ما باید از تمامی ابزارها در راستای تولید و توزیع ثروت و برقراری عدالت اجتماعی که اشتغال و تولید و صادرات، مهم ترین ارکان آن به حساب می آید بهره لازم را به عمل بیاوریم تا نتیجه خوبی حاصل شود.

علیخانی در خاتمه با تأکید بر مأموریت اصلی اتاق به عنوان مشاور سه قوا و مجمع تشخیص مصلحت گفت: اتاق ایران به عنوان کننده بخش خصوصی کشور در این سالی که تعبیر می شود که ازنظر اقتصادی سال جنگی است؛ تمام تلاش خود را از طریق آسیب شناسی مسائل و مسائل و تدوین راهکارها و ارائه نظرات فنی و تخصصی و مشورت برای برون رفت از این شرایط ارائه کرده تا دولت و حاکمیت را در راستای اینکه تصمیمات شایسته تری را برای مدیریت اقتصادی کشور در سالی که سال جهش تولید است اتخاذ کند؛ نظراتی که متکی بر نظرات تشکل ها و بنگاه های اقتصادی است.

به باور علیخانی، در شرایط فعلی، بیش از هر زمان دیگری نیازمند هماهنگی بخش دولتی و بخش خصوصی هستیم که بتوانیم سربلندی بیشتری را برای کشورمان در عرصه های جهانی به ارمغان بیاوریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 58565

به "بیش از هر زمان دیگری نیازمند هماهنگی بخش دولتی و بخش خصوصی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از هر زمان دیگری نیازمند هماهنگی بخش دولتی و بخش خصوصی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید