تاریخ اکران قسمت جدید مکس دیوانه اعلام شد

به گزارش مهسان بلاگ، تهران (پانا) - کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران چند فیلم جدید خود از جمله پنجمین قسمت از سری فیلم های مکس دیوانه ساخته جورج میلر را بیان کرد.

تاریخ اکران قسمت جدید مکس دیوانه اعلام شد

به گزارش ایسنا، مکس دیوانه: فیوریوسا با بازی به نویسندگی و کارگردانی جورج میلر و با حضور آنا تیلور-جوی در نقش اصلی بر اساس اعلام کمپانی برادران وانر از 23 ژوئن 2023 اکران سینمایی می گردد.

مکس دیوانه: فیوریوسا دنباله ای پیش نگرانه بر فیلم مکس دیوانه: جاده خشم محصول 2015 میلادی است.

مکس دیوانه: جاده خشم که چهارمین قسمت از مجموعه فیلم های مکس دیوانه به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی جورج میلر بود در سال 2015 و با بازی تام هاردی و شالیز ترون در نقش های اصلی به سینما آمد. این فیلم در اسکار 2015 در 10 بخش نامزد کسب جایزه بود که در نهایت شش مجسمه اسکار را به خانه برد.

اولین قسمت از فیلم مکس دیوانه در سال 1979 ساخته شد و مل گیبسون جوان را که نقش اصلی آن را بر عهده داشت به اوج شهرت رساند. گیبسون در سال 1982 در مکس دیوانه 2 و در سال 1985 در مکس دیوانه: فراتر از طوفان در نقش اصلی این مجموعه مقابل دوربین رفت اما در مکس دیوانه: جاده خشم جدیدترین قسمت این فیلم که در سال 2015 ساخته شد تام هاردی ایفاگر نقش اصلی بود.

همچنین فیلم رنگ ارغوانی به کارگردانی بلیتز بازاول و تهیه کنندگی اوپرا وینفری و استیون اسپیلبرگ که اقتباسی جدید از نمایش برنده جایزه تونی در سال 1985 است، نیز از تاریخ 20 دسامبر 2023 در سینماها رونمایی می گردد. نسخه اصلی فیلم سینمایی رنگ ارغوانی را اسپیلبرگ در دهه 80 میلادی ساخته بود.

کمپانی برادران وارنر مدتی قبل بیان کرد فیلم های سال 2021 خود از جمله ماتریکس 4، تل ماسه و جوخه انتحار را به سبب شیوع ویروس کرونا و ادامه بحران سینما به طور همزمان در سالن های سینما و سامانه نمایش آنلاین HBO Max عرضه خواهد نمود و این تصمیم با نقدها فراوانی از گوشه و کنار هالیوود همراه شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 72564

به "تاریخ اکران قسمت جدید مکس دیوانه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ اکران قسمت جدید مکس دیوانه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید