تایید علیرضا دبیر و تحقق شعار اعتماد به قهرمانان ملی کشتی ایران

به گزارش مهسان بلاگ، محمد حسن محبی پیشکسوت کشتی کشورمان در واکنش به تایید صلاحیت علیرضا دبیر برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی به خبرنگاران گفت: این مساله باید خیلی زودتر اتفاق می افتاد تا نشان دهد قهرمانان بزرگ و ملی ایران می توانند سکان راهنمایی و مدیریت در ورزش ایران را در دست گیرند و همچون دوران قهرمانی خود بدرخشند.

تایید علیرضا دبیر و تحقق شعار اعتماد به قهرمانان ملی کشتی ایران

وی توضیح داد: تمام قهرمانان ملی ما قابل احترام هستند و برای ورزش ایران زحمت کشیدند و واقعاً درست نیست بعضی از آنان پشت خط انتخابات فدراسیون بمانند. به نظر من امیررضا خادم و عباس جدیدی هم می توانستند با ورود به انتخابات کشتی، عیار انتخابات را بالا ببرند چراکه هر دو از چهره های شناخته شده و افتخارآفرین ورزش ایران هستند.

پیشکسوت کشتی ایران اضافه کرد: ما باید بتوانیم از سرمایه های ورزش کشور که همین قهرمانان ملی ما هستند به بهترین شکل بهره ببریم و در حد امکان از نیرو و توان مدیریتی آنان در عرصه های مختلف مدیریت استفاده کنیم.

محبی در سرانجام به برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون هم اشاره نمود و گفت: امیدوارم انتخابات مجمع در عین سلامت و عدالت برگزار گردد و با بهترین انتخاب از سوی اعضای مجمع همراه باشد، چراکه سرنوشت کشتی ایران به نحوه و نتیجه انتخابات فردا بستگی دارد.

به گزارش خبرنگاران، مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی ساعت 10 صبح فردا چهارشنبه 26 تیرماه با حضور 7 کاندیدا در آموزشگاه ملی المپیک برگزار می گردد که طی آن علیرضا دبیر، حمید بنی تمیم، سید اصغر آزوره، جاسم امیری، علی اکبر جیره، محمدرضا صالحی و عبدالمهدی نصیرزاده به عنوان مدعیان ریاست به رقابت انتخاباتی با یکدیگر خواهند پرداخت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12453

به "تایید علیرضا دبیر و تحقق شعار اعتماد به قهرمانان ملی کشتی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید علیرضا دبیر و تحقق شعار اعتماد به قهرمانان ملی کشتی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید