ترامپ از دستیارانش خواسته دستمزد جولیانی را پرداخت نکنند

به گزارش مهسان بلاگ، منابع آگاه می گویند که رابطه دونالد ترام با وکیل شخصی خودش رودی جولیانی هم تیره شده است و او به دستیارانش دستور داده تا دستمزد مشاوره حقوقی این وکیل را پرداخت نکنند.

ترامپ از دستیارانش خواسته دستمزد جولیانی را پرداخت نکنند

به نقل از پایگاه خبری اینکوئرر، دونالد ترامپ که چهارشنبه به اولین رئیس جمهوری در آمریکا تبدیل شد که دو بار استیضاح می گردد، به شدت منزوی، کج خلق و کینه توز شده است.

با توجه به اینکه کمتر از یک هفته از ریاست جمهوری او باقی مانده است، حلقه نزدیکان ترامپ به شدت در حال کوچک شدن است و دفاتر در کاخ سفید کم کم خالی می شوند و این رئیس جمهوری به بعضی از افراد به جامانده می تازد.

به گفته مشاوران و دستیاران کاخ سفید، ترامپ از دست متحدانش که بعد از حادثه ششم ژانویه و محکومیت همه جانبه اش از او حمایت نکردند، خشمگین است.

در حالی که ترامپ به شدت از دست مایک پنس، معاون رئیس جمهوری آمریکا عصبانی است، منابع آگاه می گویند که رابطه او با وکیل شخصی خودش رودی جولیانی هم که از مدافعان سرسخت اوست، تیره شده است.

دو مقام آمریکایی آگاه گفتند، ترامپ به دستیارانش دستور داده تا دستمزد مشاوره حقوقی جولیانی را پرداخت نکنند. او همچنین خواهان آن شده است که شخصاً هرگونه بازپرداخت هزینه های جولیانی را که از طرف این رئیس جمهوری سفر می کرد تا نتایج انتخابات را در ایالات مهم به چالش بکشد، تایید کند.

آنها می گویند که ترامپ در محفل خصوصی بابت بعضی از اقدامات رودی جولیانی ابراز نگرانی نموده و با دستمزد روزانه 20 هزار دلاری که جولیانی بابت کار روی شکایت های انتخاباتی درخواست نموده، موافق نیست.

به گفته یک مقام ارشد آمریکایی، ترامپ که در بازه زمانی 13 ماه دوباره با استیضاح روبرو شده، عملا هیچ کس را مدافع خود نمی داند، از جمله کایلی مک انانی سخنگوی کاخ سفید، جارد کوشنر مشاور ارشد و دامادش، لری کادلو مشاور مالی کاخ سفید، رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی و مارک میدوز، رئیس کارکنان کاخ سفید را. ، ایسنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 74501

به "ترامپ از دستیارانش خواسته دستمزد جولیانی را پرداخت نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ از دستیارانش خواسته دستمزد جولیانی را پرداخت نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید