ترامپ: ما 7000 مایل با سوریه فاصله داریم، باید به جنگ های مضحک خاتمه دهیم

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس جمهور آمریکا در مورد خروج نظامیان این کشور از سوریه توضیح داد که زمان آن رسیده که آمریکا از جنگ های بی خاتمه مسخره در منطقه غرب آسیا رها گردد.

ترامپ: ما 7000 مایل با سوریه فاصله داریم، باید به جنگ های مضحک خاتمه دهیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در یک پیغام توییتری در واکنش به شروع خروج نظامیان آمریکا از شمال سوریه توضیح داد زمان آن رسیده که آمریکا از جنگ های بی سرانجام مضحک در منطقه غرب آسیا رها گردد.

واشنگتن بعد از آنکه روز گذشته (یکشنبه) خاطرنشان کرد که در عملیات نظامی ترکیه در شمال شرقی سوریه مشارکت نمی کند، امروز (دوشنبه)، خروج نظامیان آمریکایی از منطقه راهبردی سوریه را شروع کرد.

ترامپ در پیغام توییتری خود ضمن حمایت از خروج نظامیان آمریکایی از منطقه نوشت: قرار بود آمریکا 30 روز در سوریه باشد، این به سالها پیش مربوط می گردد. ما ماندیم و در نبردی که هدفی پیش رو نداشت، درگیرتر و درگیرتر شدیم. وقتی (بعنوان رئیس جمهور) وارد واشنگتن شدم، داعش در منطقه حکمرانی می کرد. ما به سرعت 100 درصد خلافت داعش را شکست دادیم که (این عملیات) شامل بازداشت هزاران جنگجوی داعش می شد که اکثراً از اروپا بودند.

وی سپس به بی اعتنایی اروپا در پذیرش شهروندان عضو داعش خود ادامه داد: اما اروپا، خواهان بازگشت آنها نیست. آنها گفته اند که (اعضای داعش) در آمریکا نگه دارید! من گفتم: نه. ما به شما خیلی لطف کردیم و هم اکنون شما از ما می خواهید، آنها را با هزینه های گزاف در زندانهای آمریکا نگه داریم. آنها برای محاکمه متعلق به خودتان هستند.

ترامپ توضیح داد: آنها (کشورهای اروپایی) باز هم گفتند: نه. طبق معمول فکر می نمایند، آمریکا همواره در ناتو، در تجارت یا هرچیز دیگری، احمق است. کردها در کنار ما مبارزه کردند اما مبالغ زیادی پول و تجهیزات برای این کار دریافت کردند

در حال تکمیل..

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 20451

به "ترامپ: ما 7000 مایل با سوریه فاصله داریم، باید به جنگ های مضحک خاتمه دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: ما 7000 مایل با سوریه فاصله داریم، باید به جنگ های مضحک خاتمه دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید