تساوی استقلال برابر خوشه طلایی

به گزارش مهسان بلاگ، تیم فوتبال استقلال در چارچوب دیدار محبت آمیز مقابل خوشه طلایی ساوه به تساوی دو بر دو رضایت داد.

تساوی استقلال برابر خوشه طلایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، در چارچوب یک دیدار محبت آمیز، دو تیم استقلال و خوشه طلایی ساوه به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در این دیدار برای استقلال سیدحسین حسینی، وریا غفوری، مرتضی تبریزی، میلاد زکی پور، مسعود ریگی، مهدی قایدی، روزبه چشمی، سینا خادم پور، عارف غلامی، علی کریمی و آرش رضاوند به میدان رفتند.

هم چنین در ترکیب خوشه طلایی، وحید عزیزی، علی مغمنیان، حسن مرادی، نادر هوشیار، اصغر نصیری، محمد چهارمحالی، رحمان عبادزاده، سجاد اژدر، مصطفی نوروزی، محمد قنبری و اکبر صغیری حضور داشتند.

گل اول استقلال با کار ترکیبی عالی آبی ها در نهایت با ارسال خوب زکی پور همراه شد تا آرش رضاوند در مقابل دروازه خوشه طلایی بتواند گلزنی کند.

در نیمه دوم، پاسکاری خوب آبی ها در دقیقه 51 به وریا غفوری رسید تا او با یک شوت عالی از کنار محوطه جریمه خوشه طلایی اقدام به شوت زنی کند و این توپ به گل دوم تیم استقلال تبدیل شد.

استقلال در دقیقه 60 دست به تغییر ترکیب زد و با نفراتی چون حسین پورحمیدی، امیرحسین کارگر، شاهین طاهرخانی، سیاوش یزدانی، عظیم گوگ، میلیچ، رضا آذری، محمد بلبلی، فرشید باقری، علی دشتی و ارسلان مطهری وارد زمین شد.

تیم خوشه طلایی در یک ضد حمله به گل رسید. محمد خلیلی در دقیقه 87 در مصافی تک به تک با پورحمیدی گل اول تیمش را به ثمر رساند تا اختلاف به حداقل برسد.

محمد خلیلی در دقیقه 90 گل دوم تیمش را روی یک شوت از راه دور به ثمر رساند تا بازی دو بر دو مساوی شود.

در ادامه تلاش استقلال برای جبران نتیجه کافی نبود تا این بازی با تساوی دو بر دو به پایان برسد.

در این بازی داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی با لباس شخصی در محل برگزاری بازی حاضر شدند و این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

نصرالله عبداللهی، مشاور مدیرعامل استقلال و حسین پرویزی، مالک باشگاه خوشه طلایی هم از دیگر افرادی بودند که این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

دیاباته در حاشیه این دیدار به صورت اختصاصی تمرین کرد.

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال این دیدار را از روی سکوها تماشا کرد و مجید نامجو مطلق و صالح مصطفوی در کنار زمین نکات مد نظر را به بازیکنان منتقل می کردند.

4127

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 51956

به "تساوی استقلال برابر خوشه طلایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی استقلال برابر خوشه طلایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید