تشریح دلایل عدم دعوت سعید عبدولی به اردوی تیم ملی

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک از فردا در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی آغاز و تا روز 12 دیماه پیگیری می شود.

تشریح دلایل عدم دعوت سعید عبدولی به اردوی تیم ملی

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی در ابتدا 32 فرنگی کار را به اردو فراخواند، اما کمی بعد نام 5 کشتی گیر دیگر را هم به لیست اردونشینان اضافه نمود تا بتواند بهترین نفرات را از جمع این مدعیان برای فتح آسیا انتخاب کند.

اما نکته جالب توجه در لیست نفرات اردونشین تیم ملی کشتی فرنگی، غیبت سعید عبدولی در جمع مدعیان بود که گویا با صلاحدید محمد بنا به این مرحله از اردو دعوت نشده است.

گفته می شود محمد بنا با توجه به آمادگی نامطلوب سعید عبدولی در رقابتهای لیگ، چنین تصمیمی را اتخاذ و در پاسخ به ابهام اهالی کشتی اعلام کرده: به عنوان سرمربی، شرایط او را در پیکارهای لیگ دیدم که اصلاً شرایط خوبی نبود. طبیعتاً باید در وزن 82 کیلوگرم از کشتی گیری استفاده کنم که تا سال ها بتواند به تیم ملی کمک کند که این فرایند، همان بحث جوانگرایی است. چراکه معتقدم تیم ملی ملک شخصی هیچ کسی نیست.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است هر وقت یک کشتی گیر، شرایط خوبی دارد به اردوی تیم ملی دعوت می شود و طبیعتاً اگر شرایط نداشت، دعوت نمی شود. ضمن اینکه در این مقطع تمام تمرکز کادر فنی روی اوزان المپیکی است.

البته محمد بنا علاوه بر بحث عدم آمادگی کافی سعید عبدولی برای حضور در اردوی تیم اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا صراحتاً به عناوین جهانی او اشاره کرده و بر این باور است که عبدولی با توجه به چندین مدال جهانی، نیازی به حضور در قهرمانی آسیا ندارد. به همین دلیل حضور این فرنگی کار در مسابقات آسیایی با توجه به شرایط کنونی اش توجیه منطقی نخواهد داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 72678

به "تشریح دلایل عدم دعوت سعید عبدولی به اردوی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح دلایل عدم دعوت سعید عبدولی به اردوی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید