تصاویر ، رونالدو این روزها چه می نماید؟ ، قرنطینه سوپر لاکچری این فوق ستاره

به گزارش مهسان بلاگ، ویروس کرونا دنیای فوتبال را به تعطیلی کشانده و کریستیانو رونالدو در زادگاهش پرتغال به سر می برد؛ ولی رونالدو این روزها در قرنطینه چه می نماید؟

تصاویر ، رونالدو این روزها چه می نماید؟ ، قرنطینه سوپر لاکچری این فوق ستاره

به گزارش خبرنگاران به نقل از hello magazine، کریستیانو رونالدو در حال حاضر به همراه خانواده اش در جزیره مادیرا در قرنطینه خانگی به سر می برد. پنجره های ویلای سوپر لاکچری رونالدو رو به اقیانوس اطلس باز می گردد. اتاق نشیمن این خانه سقفی بلند دارد و دیوار آن پنجره است. در پشت بام این خانه هم یک استخر قرار گرفته است.

رونالدو و نامزدش با انتشار عکس هایی از تفریحات خود در دوران قرنطینه نشان داده اند شرایط خوبی در قرنطینه دارند و در حال خوشگذرانی در خانه خود هستند.

رونالدو علاوه بر این، عکسی از خود در خانه اش منتشر نموده که نشان می دهد با استفاده از وسایل بدن سازی خانگی مشغول حفظ آمادگی جسمانی است. هدف رونالدو این است که نشان دهد حتی با ماندن در خانه هم می توان به ورزش کردن ادامه داد و سلامت را حفظ کرد.

بیشتر بخوانید: چگونه با ورزش کردن کرونا نگیریم؟ | پروتکل ورزشی مناسب در روزهای قرنطینه

رونالدو با هدف حمایت از برنامه های دولت ها برای قرنطینه شهروندانشان در یک پست اینستاگرامی اش نوشت: اگر تا حالا رویای این را داشته اید که یک روز برای میلیون ها نفر در سراسر جهان بازی کنید، حالا وقتش فرا رسیده. با ماندن در خانه و بازی کردن در خانه می توانید برای جهان بازی کنید.

مادیرا منطقه ای خود مختار در کشور پرتغال است. این جزیره در شمال اقیانوس اطلس واقع شده و 801 کیلومتر مربع مساحت دارد. این جزیره زادگاه کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال است. هنوز تعیین نیست که رونالدو تا چه زمانی می خواهد خود را در مادیرا قرنطینه کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 42815

به "تصاویر ، رونالدو این روزها چه می نماید؟ ، قرنطینه سوپر لاکچری این فوق ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، رونالدو این روزها چه می نماید؟ ، قرنطینه سوپر لاکچری این فوق ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید