تقدیر از بانوی معمار ایرانی در گوگنهایم اسپانیا

به گزارش مهسان بلاگ، پروژه مرمت خانه تاریخی سعادت در کاشان برنده برترین پروژه معماری MasterPrize سال 2019 شد و در موزه گوگنهایم اسپانیا تقدیر می شود.

تقدیر از بانوی معمار ایرانی در گوگنهایم اسپانیا

به گزارش خبرنگاران، حسین فرمانی (رئیس ایرانی گروه فرمانی و خالق جوایز معتبر معماری، طراحی و عکاسی) در گفتگو با ایران آرت تایید کرد پریسا منوچهری کاشانی، بانوی معمار ایرانی برگزیده AMP شامگاه دوشنبه 14 اکتبر در مراسمی باشکوه در حضور دست کم 300 معمار برجسته بین المللی در موزه معتبر گوگنهایم در شهر بیلبائو جایزه می گیرد. سه برنده برتر امسال از بین هزاران اثر از 60 کشور انتخاب شده اند و برندگان سال آینده تبلیغ گسترده جهانی می گیرند.

موسسه معماری AMP که از معتبرترین جوایز معماری جهان است، چندی پیش اعلام کرده بود برندگان امسال در زمره خلاق ترین و الهام بخش ترین پروژه های معماری سراسر جهان هستند. این نخستین بار است که یک پروژه مرمت خانه تاریخی در ایران پیروز به بردن جایزه بین المللی A+Award سال 2019 در بخش معماری و مرمت شده است.

جایزه Architecture MasterPrize سال 2007 به همت گروه فرمانی راه اندازی شد. ماموریت این انجمن قدردانی از طراحی معماری باکیفیت در سراسر جهان، تجلیل از خلاقیت و نوآوری در زمینه های معماری، معماری مناظر و طراحی داخلی است.

tani-buy.ir: مجله تانی بای، مقالات اقتصادی و کسب و کار

bigkurosh.ir: مجله کوروش بزرگ، وبلاگ خبری، تاریخی و تحلیلی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 21929

به "تقدیر از بانوی معمار ایرانی در گوگنهایم اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر از بانوی معمار ایرانی در گوگنهایم اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید