تور جهانی والیبال ساحلی در کیش برگزار می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، حسین جلالی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: ثبت نام برای شرکت در مسابقات جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش از تاریخ 30 آذرماه سال جاری شروع شده و تاکنون 41 تیم از 17 کشور برای شرکت در آن ثبت نام نموده اند.

تور جهانی والیبال ساحلی در کیش برگزار می گردد

وی اضافه نمود: کشورهای اتریش با پنج تیم، ایتالیا با 6 تیم، لهستان با پنج تیم،- آلمان با سه تیم، کانادا با سه تیم، ترکیه با سه تیم، چین با دو تیم، جمهوری چک با دو تیم، قطر با دو تیم، جمهوری اسلامی ایران با دو تیم و کشورهای انگلستان، استرالیا، بلژیک، فرانسه، لتونی، سوئیس و ونزوئلا هر کدام با یک تیم در این رقابت شرکت می نمایند.

جلالی با اشاره به اینکه همه امور اجرایی و زیرساختی این رویداد به سرعت در جزیره کیش در حال اجرا است، مطرح نمود: برای برگزاری مسابقات دنیای والیبال ساحلی که برای نخستین بار به میزبانی جزیره کیش از تاریخ 25 لغایت 30 بهمن ماه برگزار می گردد، آمادگی کامل داریم.

وی در خصوص استقبال بسیاری از کشورهای دنیا از برگزاری این مسابقات در جزیره کیش بیان داشت: پیش بینی می کنیم تعداد تیم های شرکت نماینده تا خاتمه مهلت ثبت نام از حد مجاز بیشتر گردد به همین دلیل رنکینگ تیم ها، مبنای حضورشان در جدول اصلی و مقدماتی خواهد بود.

fungroups.ir: گروه سرگرمی، مجله و انجمن سرگرمی

namit.ir: نامیت | مجله بازاریابی و مدیریت بازار

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 20938

به "تور جهانی والیبال ساحلی در کیش برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور جهانی والیبال ساحلی در کیش برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید