توسعه ورزش های قهرمانی یکی از اولویت های نمایندگان همدان است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا حاج بابایی در مراسم افتتاح زورخانه بین المللی همدان، گفت: توجه به تربیت بدنی و توسعه ورزش در سطوح ورزش های همگانی و قهرمانی یکی از اولویت های نمایندگان و مسئولان در همدان است.

توسعه ورزش های قهرمانی یکی از اولویت های نمایندگان همدان است

وی بابیان اینکه در این راستا ضمن حمایت از قهرمانان، احداث مجموعه های ورزشی از ورزشگاه های بزرگ تا سالن های ورزشی در روستاها که بتواند پاسخگوی احتیاج مردم در سطوح مختلف باشد در دستور کار قرارگرفته است، تأکید کرد: در حال حاضر تعداد زیادی سالن ورزشی و استخر در همدان، فامنین، قهاوند و جورقان و روستاهای تابعه در حال احداث است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ورزش های همگانی که نقش اساسی در ارتقای سلامت جسمانی و بهداشت روانی مردم دارد، باید به طور ویژه پیگیری گردد، تا این امکان برای همه وجود داشته باشد تا همه اقشار مردم بتوانند با دسترسی به امکانات اولیه، ورزشی از این حق مسلم شهروندی خود استفاده نمایند.

وی در خصوص ورزش های قهرمانی نیز، توضیح داد: رویکرد دیگر توسعه برنامه های توسعه ورزشی، استعدادیابی مناسب و برنامه ریزی و راهنمایی نوجوانان و جوانان مستعد برای ورزش قهرمانی در رشته های گوناگون است.

حاجی بابایی با اشاره به مدال های ورزشی در مسابقات جاکارتا گفت: خوشبختانه همدان در مسابقات اخیر آسیایی به ویژه در بخش بانوان دستاوردهای خوبی داشت، که باید برای نتایج بهتر ازنظر کمی و کیفی سرمایه گذاری های بیشتری داشته باشیم.

وی در خصوص احداث زورخانه بین المللی همدان، گفت: این زورخانه با توجه به اینکه ورزش باستانی و هویت ایرانی و صندلی پهلوانی آن باید به طور ویژه موردتوجه قرار گیرد و زمینه برای آشنایی نوجوانان و جوانان با این فرهنگ اصیل ایرانی فراهم گردد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، اضافه نمود: با این رویکرد توانستیم مبلغ یک میلیارد تومان در لایحه بودجه 97 در مجلس برای این زورخانه مصوب کنیم و یک میلیارد تومان نیز توسط استانداری همدان مصوب گردیده است.

وی گفت: مبلغ 3میلیارد تومان نیز از محل مالیات بر ارزش اضافه نموده سهم وزارت ورزش یا از محل اعتبارات عمرانی این وزارتخانه درخواست گردیده است، که پیگیری ها تا حصول نتیجه ادامه دارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 831

به "توسعه ورزش های قهرمانی یکی از اولویت های نمایندگان همدان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه ورزش های قهرمانی یکی از اولویت های نمایندگان همدان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید