تیم فوتبال افشید قم برابر ذوب آهن اصفهان بازنده شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در هفته پایانی از دور رفت مرحله نخست گروهی مسابقات دسته برتر فوتبال نوجوانان کشور تیم فوتبال افشید قم بار دیگر برابر یک تیم اصفهانی مغلوب شد و رده دوم جدول رده بندی را از دست داد.

تیم فوتبال افشید قم برابر ذوب آهن اصفهان بازنده شد

تیم های افشید قم و ذوب آهن اصفهان شامگاه جمعه مسابقه خود را در استادیوم شهید حیدریان قم برگزار کردند که در این مسابقه تیم افشید قم با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود بازنده شد و برای دومین بار در نیم فصل طعم شکست را چشید.

در این مسابقه تیم افشید در نیمه نخست بازی خوبی از خود ارائه کرد و به نظر می رسید شانس زیادی برای کسب پیروزی دارد اما در نیمه دوم اتفاقی رخ نداد تا این در دقیقه 87 بازیکن افشید به اشتباه دروازه تیم خودی را فرو ریخت تا افشید در خانه برابر ذوب آهن بازنده باشد.

این شکست در حالی برای افشید رقم خورد که این تیم پیش از این در دیدار برابر سپاهان در اصفهان نیز با 2 گل بازنده شده بود تا بدین ترتیب هر 2 شکست خود را در نیم فصل برابر اصفهانی ها متحمل شده باشد.

نماینده قم نیم فصل دوم لیگ را با دیدار خانگی برابر تیم شهرداری سقز در استادیوم شهید حیدریان قم شروع می نماید گرچه مسیر صعود این تیم از گروه خود ناهموار شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3090

به "تیم فوتبال افشید قم برابر ذوب آهن اصفهان بازنده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتبال افشید قم برابر ذوب آهن اصفهان بازنده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید