تیم ملی تنیس روی میز برای سهمیه المپیک شانس دارد امانه خیلی زیاد

به گزارش مهسان بلاگ، جمیل لطف الله نسبی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به شروع اردوی تیم ملی تنیس روی میز از چهارشنبه و اینکه آیا فرصت یک ماهه باقی مانده تا رقابت های گزینشی المپیک برای آماده سازی ملی پوشان کافی است؟، گفت: به هر حال فرصت یک ماهه کم است اما به خاطر پیگیری رقابت های باشگاهی و همچنین درگیری بازیکنان در رقابت های انتخابی تیم ملی، چاره ای جز برگزاری اردو در این مقطع زمانی نداشتیم.

تیم ملی تنیس روی میز برای سهمیه المپیک شانس دارد امانه خیلی زیاد

وی ادامه داد: البته در همین مدت هم برای برگزاری اردوی تیم ملی، ترکیب کامل اردونشینان را در اختیار نخواهیم داشت. نوشاد و نیما عالمیان پس از خاتمه مرحله نخست اردو به فرانسه می فرایند تا پیگیر ملاقاتهای باشگاهی خود در این کشور باشند. آنها یک هفته پیش از شروع مسابقات در پرتغال و در مجارستان به ترکیب اردونشینان ملحق می شوند.

وی توضیح داد: در فاصله یک ماهه ای که تا زمان مسابقات داریم، می توانیم کارهای مثبت زیادی انجام دهیم به ویژه برای تیم دوبل که باید با هماهنگی کامل راهی پرتغال گردد. رقابت های گزینشی المپیک برای کسب سهمیه در بخش تیمی است اما اولین ملاقات با هر تیمی به صورت دوبل است سپس 4 ملاقات انفرادی برگزار می گردد. در مجموع 5 بازی برگزار می گردد و هر تیمی که صاحب حداقل 3 برد گردد، برنده آن رقابت معرفی می گردد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با بیان اینکه ترکیب دو بازیکن تیم دوبل برای حضور در رقابت های گزینشی المپیک تقریبا معین است از اشاره به آن امتناع کرد و یادآور شد: فعلا در خصوص نفراتی که باید ملاقاتهای دوبل را کنار یکدیگر برگزار نمایند به جمع بندی رسیده ایم اما شاید در جریان تمرینات یک ماهه که در پیش داریم، تصمیم مان تغییر کند.

لطف الله نسبی با یادآوری اینکه مرحله نخست اردوی تیم ملی تنیس روی میز تا 17 دی ماه در بابل ادامه دارد، اعلام کرد: بعد از آن 10 روز در تهران تمرین خواهیم داشت. سپس راهی مجارستان می شویم تا در کمپ تمرینی این کشور حضور داشته باشیم. امید زیادی داریم که این کمپ بتواند در تکمیل برنامه های آماده سازی مثمرثمر باشد.

وی همچنین در خصوص شانس تیم ملی تنیس روی میز برای کسب سهمیه از مسابقات گزینشی المپیک در پرتغال گفت: شانس مان خوب است اما خیلی زیاد نیست. یکی از مسئولان پیشین فدراسیون اینگونه گفته که تیم ملی90 درصد شانس دارد اما این موضوع با واقعیت فاصله زیادی دارد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید نمود: تیم ایران خوب است اما باید این را لحاظ کرد که در مسابقات گزینشی المپیک تیم های بزرگی مانند لهستان، کرواسی، جمهوری چک، کره جنوبی، چین تایپه، روسیه، بلاروس، فرانسه و ... حضور دارند. دور از تصور است که در حضور چنین تیم هایی شانس 90 درصدی برای کسب سهمیه داشت. حتی چین هم نمی تواند چنین شانسی برای خود قائل باشد.

لطف الله نسبی در خاتمه گفت: مسابقات سختی در پیش داریم اما مهم این است که انگیره و امید کافی برای حضور در آن را در اختیار داریم. امیدواریم قرعه خوبی نصیب بازیکنان مان گردد و بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 31892

به "تیم ملی تنیس روی میز برای سهمیه المپیک شانس دارد امانه خیلی زیاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی تنیس روی میز برای سهمیه المپیک شانس دارد امانه خیلی زیاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید