جابجایی بیش از 10 میلیون تن کالا از مبادی استان همدان

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/همدان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از جابجایی 10 میلیون و 700 هزار تن کالا در سال گذشته از مبادی استان اطلاع داد.

جابجایی بیش از 10 میلیون تن کالا از مبادی استان همدان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان، محمد سرگزی گفت: عمده کالاهای حمل شده استان مربوط به انواع محمولات سیمان و کلینگر، محمولات معدنی، محصولات کشاورزی، شمش آهن و انواع محمولات نفتی است.

وی اضافه نمود: از این میزان جابجایی بیش از 30 درصد سهم محمولات معدنی و سیمان، 10 درصد محمولات نفتی و 10 درصد سیب زمینی (به عنوان یکی از مهمترین محصولات کشاورزی استان) بوده است.

معاون حمل و نقل استان همدان تأکید کرد: 98 شرکت حمل و نقل فعال داخلی استان با بیش از 21 هزار راننده باری و 12 هزار ناوگان سنگین باری در این مدت، جابجایی کالاهای حمل شده را بر عهده داشتند.

سرگزی با قدردانی از کوشش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان حوزه حمل و نقل، توضیح داد: با توجه لزوم و اهمیت حمل کالاهای اساسی از بنادر این اداره کل با همکاری تشکل های صنفی استان، شرکت ها و رانندگان نسبت به اعزام و حمل محمولات دامی و کالاهای اساسی مورد احتیاج اقدام نموده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان با اشاره به انجام بیش از دو هزار گشت مشترک با حضور نمایندگان پلیس راه و تشکل های صنفی خواهان همکاری همه تشکل های صنفی، رانندگان و شرکت های حمل و نقل در مورد اجرای به موقع طرح ها و سیاست های ابلاغی سازمان و قوانین و مقررات سازمان متبوع شد تا شاهد حمل و نقلی روان و ایمن در سطح جاده های کشور باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109128

به "جابجایی بیش از 10 میلیون تن کالا از مبادی استان همدان" امتیاز دهید

1 کاربر به "جابجایی بیش از 10 میلیون تن کالا از مبادی استان همدان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی بیش از 10 میلیون تن کالا از مبادی استان همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید