جهش تولید جز با اصلاح ساختارهای حاکم بر تولید فراهم نمی شود

به گزارش مهسان بلاگ، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: جهش تولید با اصلاح ساختارهای حاکم بر تولید و زمینه سازی ارتقای بهره وری فراهم می شود.

جهش تولید جز با اصلاح ساختارهای حاکم بر تولید فراهم نمی شود

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، حمیدرضا فولادگر در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خداوند را بر نعمت سلامت و امنیت شاکریم و معتقدیم این ویروس عالم گیر کرونا بلیه ای بود که گرچه با دستکاری بشر منتشر شد، ولی در مقام یک امتحان بزرگ الهی همه جوامع بشری را در معرض آزمون های بی نظیر قرار داد.

وی افزود: انسان های مستکبری که با رجحان جویی عربده ان ربکم الاعلی سر می دادند را جای خود نشاند و ندای الهی را در گوش خلایق جاری ساخت که یا ایهاالانسان ما غرک بربک الکریم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این بلا و امتحان کرونا تهدیدهای فراوانی را به همراه آورد که قابل تبدیل به فرصت هایی برای اصلاح و تجدید نظر در ساختارهای سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی خواهد بود. جهانی کرونا با جهان پس از آن متفاوت خواهد بود.

فولادگر شرح داد: کشورهایی در این زمینه پیروز خواهند بود که مدیریت آینده داشته باشند. در ایران اسلامی نیز باید فرصت های زیادی از تهدیدهای کرونایی پدید آورد. با تدبیر و برنامه ریزی مسئولان و تداوم اجرایی دستورالعمل های بهداشتی زمینه اصلاح ساختارهای اداری و استقرار دولت الکترونیک را به منظور کاهش سفرهای درون شهری فراهم کرد.

وی بیان نمود: باید کسب و کار و تجارت و پژوهش الکترونیکی و مجازی و تفویض اختیارات به استان ها و مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها را در دستور کار قرار داد و زمینه خروج از رکودپیش رو را با اجرای سیاست های جهشی فراهم کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: امسال هم در تداوم سالیان اخیر به موضوع اقتصاد و جهش تولید توجه شد. رهبر معظم انقلاب همچنان اقتصاد را اولویت اول کشور و مسئولان قلمداد و در این شرایط رکود تورم فعلی مهمترین راهکار برون رفت از آن را جهش تولید بیان نمودند. این به معنای آن است که به رغم تلاش های اجرا شده، در تصویب قوانین حمایت از تولید مجلس و تلاش فعالان اقتصادی هنوز بسیاری از ظرفیت های تولیدی کشور تا رسیدن به نرخ شتابان رشداقتصادی کشور و رشدپایدار اقتصادی در بخش های تولیدی ناتمام مانده است.

فولادگر بابیان اینکه الزامات جهش تولید استفاده حداکثری از ظرفیت های نرم افزایش و سخت افزاری کشور است، گفت::کمیسیون ویژه تولید ملی 10 جلسه مجازی و ویدئو کنفرانس در این زمینه با مسئولان برگزار کرد که گزارش آن را به مجلس خواهد داد.

وی گفت: تأکید می کنم جهش تولید با اصلاح ساختارهای حاکم بر تولید و زمینه سازی ارتقای بهره وری فراهم می شود.

4034/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 44889

به "جهش تولید جز با اصلاح ساختارهای حاکم بر تولید فراهم نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهش تولید جز با اصلاح ساختارهای حاکم بر تولید فراهم نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید