جو بایدن از آدمکش نامیدن ولادیمیر پوتین متأسف نیست!

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی صباح، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید روز پنج شنبه (به وقت واشنگتن) گفت که جو بایدن از اینکه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را آدمکش خوانده است، به هیچ وجه متأسف و پشیمان نیست!

جو بایدن از آدمکش نامیدن ولادیمیر پوتین متأسف نیست!

ساکی در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر هرگونه ابراز تأسف از اظهارات بایدن گفت: خیر، رئیس جمهور به یک پرسش صریح پاسخی صریح داد.

گفتنی است که جو بایدن چهارشنبه گذشته در مصاحبه با شبکه اِی بی سی نیوز در پاسخ به این پرسش که آیا ولادیمیر پوتین را یک آدمکش می داند، پاسخ مثبت داد.

بایدن همچنین مدعی شد که پوتین برای تلاش ادعایی جهت مداخله در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا- اتهامی که مسکو به شدت آن را رد می کند- بهای سنگینی خواهد پرداخت.

این اظهارات بایدن باعث بروز بزرگترین بحران در روابط دوجانبه مسکو- واشنگتن ظرف سال های گذشته شده است و در همین ارتباط، روسیه سفیر خود در واشنگتن را به منظور تحلیل و بررسی اقدام و رویکرد آینده در قبال روابط دوجانبه خود با ایالات متحده به مسکو فراخواند.

از سوی دیگر، پوتین نیز در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا گفت: در خصوص اظهارات همتای آمریکایی من، همانطور که وی اشاره کرد، شخصیت ما کاملاً آشنا است. چه پاسخی می توانم به وی بدهم؟ تنها می توانم به او بگویم: سلامت باشی! برایش آرزوی سلامتی می کنم. قاتل کسی است که دیگران را قاتل می خواند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 79624

به "جو بایدن از آدمکش نامیدن ولادیمیر پوتین متأسف نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جو بایدن از آدمکش نامیدن ولادیمیر پوتین متأسف نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید