جیمز باند هم تسلیم کرونا شد

به گزارش مهسان بلاگ، تاریخ اکران فیلم مورد انتظار زمانی برای مردن نیست جدیدترین قسمت از مجموعه سینمایی جیمز باند، برای بار دوم به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد.

جیمز باند هم تسلیم کرونا شد

به گزارش ایرنا، استودیو های فیلمسازی ام جی ام و یونیورسال و مایکل جی ویلسون و باربارا بروکلی تهیه کنندگان جیمز باند روز آدینه در بیانیه ای از به تعویق افتادن اکران فیلم زمانی برای مردن نیست خبر دادند.

براساس تغییرات جدید، بیست و پنجمین قسمت از مجموعه فیلم های جیمز باند به جای نوامبر سال جاری، دوم آوریل سال 2021 (13 فروردین 1400) اکران می گردد تا مخاطبان بیشتری در سراسر دنیا شانس تماشای این فیلم روی پرده را داشته باشند.

فصل جدید مجموعه پول ساز جیمز باند که تا به امروز در مجموع حدود 7 میلیارد دلار در دنیا فروش نموده است، اولین فیلم بزرگی بود که اکران آن به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد. این فیلم در ابتدا قرار بود دهم آوریل (22 فروردین 99) در سینما های آمریکا روی پرده برود، اما در ماه مارس (اسفند 98- فروردین 99) نمایش آن به 25 نوامبر (5 آذر 99) موکول شد.

تصمیم به تعویق دوباره تاریخ اکران این فیلم در شرایطی گرفته شده که آمریکا همچنان در صدر فهرست ابتلا به کرونا در دنیا است. براساس آمار منتشر شده تا زمان نگارش این خبر، بیش از 7 میلیون و 400 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 209 هزار نفر در اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 63416

به "جیمز باند هم تسلیم کرونا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیمز باند هم تسلیم کرونا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید