خبرنگاران خودرو حامل اقلام بهداشتی قاچاق در ایجرود شناسایی و توقیف شد

به گزارش مهسان بلاگ، زنجان - خبرنگاران - سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایجرود گفت: یک دستگاه خودروی سواری ساندرو حامل اقلام بهداشتی قاچاق از سوی ماموران انتطامی این شهرستان شناسایی و توقیف شد.

خبرنگاران خودرو حامل اقلام بهداشتی قاچاق در ایجرود شناسایی و توقیف شد

سرهنگ محمد معصومی راد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: از این خودروی سواری بیش از 11 هزار اقلام بهداشتی قاچاق (9 هزار و 500 عدد ماسک و 2 هزار جفت دستکش لاتکس و 2 دستگاه فشار سنج) که به صورت غیرمجاز جابجا می شد کشف شد.

وی، گفت: ماموران یگان امداد شهرستان ایجرود به خودروی سواری ساندرو عبوری از راستا کردستان، مشکوک شده و این خودرو را با رعایت تمهیدات انتظامی متوقف نموده و مورد بازرسی قرار دادند.

معصومی راد با بیان اینکه کارشناسان، ارزش محموله کشف شده را قریب یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد کردند، توضیح داد: در این رابطه یک نفر به عنوان متهم دستگیر و به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی شهرستان ایجرود معرفی گردید.

وی به اهمیت اجرای طرح های مبارزه با قاچاق اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی اشاره نمود و گفت: این طرح ها به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا اجرا می گردد و پلیس این شهرستان با کنترل خودروهای مظنون به حمل اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی قاچاق در مبادی ورودی، نسبت به ایست و بازرسی مقطعی وسایط نقلیه عبوری اقدام می نماید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 44415

به "خبرنگاران خودرو حامل اقلام بهداشتی قاچاق در ایجرود شناسایی و توقیف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خودرو حامل اقلام بهداشتی قاچاق در ایجرود شناسایی و توقیف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید