خبرنگاران صادقی: نگران بودیم داور تحت تاثیر اعتراض ها قرار گیرد، مسلمان سن بالایی ندارد

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره ملاقات مقابل پرسپولیس گفت: اعتراض ها به داوری از سوی کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس زیاد بود و نگران بودم داور تحت تاثیر اعتراض ها قرار گیرد.

خبرنگاران صادقی: نگران بودیم داور تحت تاثیر اعتراض ها قرار گیرد، مسلمان سن بالایی ندارد

به گزاری خبرنگاران، ابراهیم صادقی در نشست خبری خاتمه ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته نخست بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر که در استادیوم دستگردی برگزار و با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اظهار کرد: در ملاقات خاتمهی فصل قبل، با نتیجه 3 بر صفر برابر پرسپولیس شکست خوردیم و در این فصل کاری که می توانیم انجام دهیم، تغییر ذهنیت بازیکنان است.

وی اضافه کرد: معتقدم بازیکنان مان در آغاز لیگ خوب بودند و هدف مان این است که خوب بازی کنیم و خوب نتیجه بگیریم. البته فرایند بازیکن سازی را هم باید ادامه دهیم.

سرمربی سایپا ادامه داد: امروز مقابل تیمی به میدان رفتیم که چهار مرتبه پیاپی قهرمان لیگ برتر شده و به فینال آسیا نیز صعود نموده است. در این مسابقه، ما نیز موقعیت های خوبی داشتم و در مجموع از بازیکنانم راضی هستم؛ البته چند بازیکن در حد خودشان ظاهر نشدند و جا دارد بهتر شویم.

وی تأکید کرد: در مجموع به بازیکنان مان به خاطر عملکردی که داشتند، تبریک می گویم و جا دارد بهتر بازی کنیم تا در این فصل نتایج بهتری بگیریم.

صادقی در پاسخ به سوالی درباره محسن مسلمان و اینکه سن بالایی دارد، گفت: او خیلی سن بالایی ندارد و 29 سالش است. ایرادی که فصل قبل داشتیم این بود که خیلی جوان بودیم و این فصل سعی کردیم بازیکنان با تجربه تر جذب کنیم تا به ما یاری نمایند.

سرمربی سایپا در پاسخ به سوال دیگری درباره عملکرد اکبرمنادی گلر این تیم نیز گفت: حامد لک نیز در خاتمه مسابقه درخشش خوبی داشت و اگر واکنش او نبود، امکان داشت یک بر صفر پیروز شویم.

وی درباره عملکرد تیم داوری و اخراج کامیابی نیا نیز اظهار کرد: در مجموع مسئله ای نبود اما اعتراض ها زیاد بود و نگران بودم داور تحت تاثیر اعتراض ها قرار بکیرد اما خوب توانست بازی را کنترل کند.

سرمربی سایپا درباره برگزاری مسابقه در استادیوم دستگردی نیز گفت: حق طبیعی ماست که در استادیوم خودمان بازی کنیم و کیفیت زمین استادیوم دستگردی، از استادیوم آزادی هیچ چیزی کم نداشت و دو تیم بازی خوبی روی زمین ارائه کردند. ما باید از شرایط میزبانی خود استفاده کنیم و زمین و رختکن ها کیفیت بسیار خوبی داشت.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 67534

به "خبرنگاران صادقی: نگران بودیم داور تحت تاثیر اعتراض ها قرار گیرد، مسلمان سن بالایی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صادقی: نگران بودیم داور تحت تاثیر اعتراض ها قرار گیرد، مسلمان سن بالایی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید