خبر امیدوار کننده برای پرسپولیس در آستانه فینال

به گزارش مهسان بلاگ، فینال لیگ قهرمانان آسیا با حضور طرفداران در استادیوم الجنوب دوحه برگزار می گردد.

خبر امیدوار کننده برای پرسپولیس در آستانه فینال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعضی منابع خبری در قطر اعلام نموده اند با تصمیم مشترک AFC و کمیته محلی برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، فینال لیگ قهرمانان آسیا در روز شنبه، 19 دسامبر (29 آذر) میان پرسپولیس ایران و نماینده شرق آسیا با حضور تماشاگران انجام خواهد شد.

ایرانیان مقیم قطر نیز می توانند طبق پروتکل های اعلامی برای حمایت از پرسپولیس بلیت این بازی را تهیه نمایند و در ورزشگاه الجنوب از نماینده ایران در فینال حمایت نمایند. قرار است برای فینال جام امیر که 18 دسامبر در ورزشگاه الریان برگزار می گردد تا چهارمین ورزشگاه جام جهانی 2022 افتتاح گردد، 50 درصد ظرفیت ورزشگاه بلیت فروشی انجام گردد و طبق همین پروتکل ها برای فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز بلیت فروشی صورت بگیرد.

آخرین حراج قرن اسنوا آغاز شد!

آخرین حراج قرن اسنوا آغاز شد!

تمامی تماشاگرانی که برای فینال امیر کاپ و لیگ قهرمانان آسیا قصد حضور در ورزشگاه ها را دارند، باید تست کرونا بدهند و طبق اطلاعات ثبت شده آنها در صورت منفی بودن تست کرونا بلیت به آنها فروخته می گردد.

برای ورود به ورزشگاه ها نیز بار دیگر شرایط افراد با اپلیکیشن هایی که داشتن آن در قطر اجباری است و شرایط سلامت افراد را نمایش می دهد، کنترل خواهد شد و در صورت سبز بودن شرایط اجازه حضور در ورزشگاه داده می گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 70543

به "خبر امیدوار کننده برای پرسپولیس در آستانه فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر امیدوار کننده برای پرسپولیس در آستانه فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید