خودروی جدید در ایران خودرو تولید خواهد شد

به گزارش مهسان بلاگ، برای استفاده از موتور جدید گروه خودروسازی ایران خودرو تولید خودروی جدید در ایران خودرو در دست اقدام است. در ادامه با جزئیات کلاس و موتور این محصول آشنا شوید.

خودروی جدید در ایران خودرو تولید خواهد شد

خبرنگاران - امیر حسین اسماعیل بیگی: مهندس پیمان شرقی، مدیر پروژه موتورهای سه سیلندر شرکت ایپکو از برنامه ایران خودرو برای تولید یک خودرو جدید خبر داد.

به گفته شرقی موتور سه سیلندر یک لیتری رونمایی شده در ایران خودرو استثنائاً برای یک خودرو اقتصادی یا کم مصرف در ایران خودرو طراحی شده است.

شرقی ادامه داد: این موتور برای خودرو کلاس B نخواهد بود و برای خودروهای کلاس +A است که در آینده جزو محصولات جدید ایران خودرو هستند.

موتور سه سیلندر یک لیتری توربو رونمایی می شود

مدیر پروژه موتورهای سه سیلندر شرکت ایپکو همچنین به خبرنگاران گفت: پیش از شهریور ماه سال 1400 دو نسخه یک لیتری تزریق مستقیم (GDI) و توربو نیز از موتور سه سیلندر دارای سیستم تزریق مستقیم بنزین و توربو شارژ نمونه سازی و رونمایی خواهیم کرد.

شرقی در پاسخ به اینکه خودرویی که قرار است رونمایی شود چه سایز، وزن و مشخصاتی خواهد داشت؟ گفت: من نمی توانم به این سوال پاسخ شفافی بدهم زیرا این سوال در حوزه تخصصی ایران خودرو است.

اما وی در ادامه اعلام نمود: این را خدمتتان عرض می کنم که کلاس آن A پلاس خواهد بود، یعنی وزن آن از 206 سبک تر و کوچکتر است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: بیت ران
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 75332

به "خودروی جدید در ایران خودرو تولید خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی جدید در ایران خودرو تولید خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید