خودکفایی منطقه 8 عملیات انتقال گاز در ساخت IGV توربین

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز از مونتاژ و ساخت IGV توربین تأسیسات تقویت فشار گاز زنجان از سوی کارشناسان این منطقه اطلاع داد.

خودکفایی منطقه 8 عملیات انتقال گاز در ساخت IGV توربین

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، فیروز خدایی در این باره گفت: کارشناسان و متخصصان این منطقه با تکیه بر توان داخلی، با ساخت و مونتاژ پیروز IGV توربین تأسیسات تقویت فشار گاز زنجان، افزون بر صرفه جویی قابل توجه ارزی و ریالی، افتخاری دیگر در تداوم خوداتکایی منطقه رقم زدند.

وی اضافه کرد: با در نظر دریافت هزینه بالای تأمین تجهیزات جدید، طرح IGV توربین تأسیسات تقویت فشار گاز زنجان از سوی پیمانکار طراحی و پس از آنالیز کارشناسان و متخصصان منطقه 8 عملیات انتقال گاز این قطعه بدون توقف توربین و با کمترین هزینه، بومی سازی شد و با پیروزیت در مدار عملیات نهاده شد.

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز با بیان اینکه این طرح اهمیت بالایی دارد، اظهار کرد: با دستیابی به این فناوری، ضمن افزایش ضریب اطمینان پایداری انتقال گاز، از هدررفت سرمایه های ملی جلوگیری می گردد و با اثبات توانمندی همکاران، گام های بزرگی در خوداتکایی هرچه بیشتر و کاهش وابستگی برداشته شده است.

خدایی یادآور شد: تعهد به مسئولیت های اجتماعی ایجاب می نماید افزون بر توجه به مقوله خوداتکایی و انجام مأموریت سازمانی، توجه ویژه ای به توانمندسازی سازندگان داخلی و حمایت از شرکت های دانش بنیان و صاحبان ایده داشته باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 75120

به "خودکفایی منطقه 8 عملیات انتقال گاز در ساخت IGV توربین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودکفایی منطقه 8 عملیات انتقال گاز در ساخت IGV توربین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید