خیرآبادی: بعد از نهمی آسیا، رفتن دوباره روی سکوی اولی آسیا خیلی ارزشمند بود، این مقام را به استاد بنا تبریک می گویم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید گفت: تیم ملی آزاد سال گذشته نایب قهرمان آسیا شده و روی سکو رفته بود اما تیم ملی فرنگی علاوه بر اینکه روی سکو نرفته بود صندلی نازلی هم در جدول داشت که سال جاری این تیم بار دیگر قهرمان شد.

خیرآبادی: بعد از نهمی آسیا، رفتن دوباره روی سکوی اولی آسیا خیلی ارزشمند بود، این مقام را به استاد بنا تبریک می گویم

جمشید خیرآبادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ضمن تبریک به غلامرضا محمدی و بقیه دوستان، چیزی که خیلی مهم است، نتیجه ای است که اینجا در چین برای تیم ملی فرنگی به دست آمد. بعد از افت بسیار فاحشی که سال قبل با کسب عنوان نهمی آسیا داشتیم، اینکه سال جاری توانستیم مجددا سکوی اولی آسیا را به خود اختصاص دهیم خیلی خوب بود و این واقعا غرورآفرین بود.

وی اضافه کرد: واقعیت این است که رقابت ها در هر دو رشته آزاد و فرنگی سطح مناسبی داشت اما پیروزی فرنگی کاران از این جهت برای ما پراهمیت تر است که سال گذشته تیم ملی آزاد نایب قهرمان آسیا شده بود و روی سکو رفته بود اما تیم ملی فرنگی علاوه بر اینکه روی سکو نرفته بود صندلی نازلی هم در جدول داشت. ابتدا ششم شده بودیم و بعد با مثبت شدن آزمایش دوپینگ کشتی گیرمان، در رده نهم قرار گرفتیم. بعد از آن نتیجه، قطعا این قهرمانی قابل قبول خواهد بود و تیم می تواند در مسابقات جهانی نتایج بهتری هم کسب کند.

همکار سابق محمد بنا در تیم ملی فرنگی بزرگسالان با اشاره به کوشش محمد بنا و همکارانش برای کسب این عنوان تاکید نمود: من این قهرمانی را اول از همه به استاد بنا و بعد سایر همکارانش تبریک می گویم و ان شاءالله که با کوشش و برنامه ریزی کادرفنی تیم ملی و حمایت فدراسیون کشتی، این موفقیت ها تا جهانی و المپیک 2020 توکیو ادامه داشته باشد. این قهرمانی خیلی برای همه ما ارزشمند بود و همه راضی شدیم. هرچند این عنوان شاید مثل تیم آزاد صلابت نداشت اما قهرمانان بزرگی در مسابقات آسیایی حضور داشتند و ملی پوشان ما با نمایش قابل قبول شان این مقام تیمی را به دست آوردند.

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8865

به "خیرآبادی: بعد از نهمی آسیا، رفتن دوباره روی سکوی اولی آسیا خیلی ارزشمند بود، این مقام را به استاد بنا تبریک می گویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیرآبادی: بعد از نهمی آسیا، رفتن دوباره روی سکوی اولی آسیا خیلی ارزشمند بود، این مقام را به استاد بنا تبریک می گویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید