داورزنی: فضا برای اینکه هندبال به صندلی خود برسد باید ایجاد گردد، امیدوارم این رشته در آسیا و دنیا بیشتر بدرخشد

به گزارش مهسان بلاگ، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: حرف ها و بحث ها دیگر تمام شده و فضا برای اینکه هندبال به صندلی خود برسد باید ایجاد گردد.

داورزنی: فضا برای اینکه هندبال به صندلی خود برسد باید ایجاد گردد، امیدوارم این رشته در آسیا و دنیا بیشتر بدرخشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمدرضا داورزنی در مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال گفت: از کسانی که ثبت نام کردند و کسانی که برنامه خود را در مجمع اعلام کردند تشکر می کنم . انتخابات تمام شده و پاکدل برای 4 سال انتخاب شد. حرف ها و بحث ها دیگر تمام شده و فضا برای اینکه هندبال به صندلی خود برسد باید ایجاد گردد.همه ظرفیت ها باید به خدمت گرفته گردد تا هندبال به برنامه ای که دوستان اعلام کردند، برسند.

وی تاکید نمود: از رحیمی تشکر می کنم که به دلیل ابلاغ قانون بازنشستگی استعفا کرد و بابت خدماتش تشکر می کنم. هندبال احتیاج به طرحی نو دارد. دوستان در برنامه های خود به گوشه ای از این برنامه ها اشاره کردند . امیدوارم شاهد حضور هندبال در بازی های آسیایی 2022 و المپیک 2024 باشیم.

داورزنی گفت: باید از همه ظرفیت های کشور استفاده گردد و منابع اقتصادی و اسپانسرها وارد شوند. پخش تلویزیونی هم در این زمینه یاری می نماید. رمز موفقیت در وفاق و همدلی است. ظرفیت قابل قبولی در هندبال داریم و اگر درست برنامه ریزی گردد لیگ آن می تواند مهیج باشد و امیدوارم مجددا شاهد این شرایط باشیم. از هندبال که تعداد زیادی لژیونر دارد انتظار می رود در آسیا و دنیا بیشتر بدرخشد. در رشته های تیمی اعتقاد داریم ، والیبال و هندبال و بسکتبال ظرفیت بالایی در جوانان دارند ولی احتیاج به برنامه اصولی تر و کاربردی تر دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6756

به "داورزنی: فضا برای اینکه هندبال به صندلی خود برسد باید ایجاد گردد، امیدوارم این رشته در آسیا و دنیا بیشتر بدرخشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: فضا برای اینکه هندبال به صندلی خود برسد باید ایجاد گردد، امیدوارم این رشته در آسیا و دنیا بیشتر بدرخشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید