دلیل نشست خبری غیرمنتظره مارکیزیو معین شد

به گزارش مهسان بلاگ، رسانه های ایتالیایی برآورد هایی درباره دلیل نشست خبری غیرمنتظره هافبک سابق تیم فوتبال یوونتوس انجام داده اند.

دلیل نشست خبری غیرمنتظره مارکیزیو معین شد

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته (سه شنبه) اعلام شد که کلودیو مارکیزیو هافبک سابق یوونتوس پنجشنبه در استادیوم آلیانتس تورین یک نشست خبری برگزار خواهد نمود اما درباره اینکه دلیل این نشست خبری غیرمنتظره چیست جزئیاتی تعیین نشد.

اکنون نشریه گاتزتادلواسپورت ایتالیا مدعی شده که برگزاری این نشست خبری برای آن است که هافبک ایتالیایی سابق بانوی پیر از بازنشسته شدنش خبر دهد.

در حالی که پیش از این زمزمه هایی مبنی بر احتمال پیوستن مارکیزیوی 33 ساله به تیم هایی مانند رنجرز اسکاتلند، موناکو و نیز باشگاه هایی در برزیل و چین شنیده می شد، گاتزتا نوشته است که هافبک پیشین تیم ملی ایتالیا فردا می خواهد اعلام کند که به دوران حرفه ای بازیگری اش پایان خواهد داد.

مارکیزیو یکی از بازیکنانی بود که بدشانسی ناشی از مصدومیت های سنگین ضربات جبران ناپذیری به دوران بازیگری او زد. او به سبب پارگی رباط صلیبی جایگاهش در ترکیب اصلی یوونتوس را از دست داد و تداوم مسائل مزمن زانویش هم نگذاشت آنطور که باید و شاید در تیم زنیت روسیه پیروز باشد. گفته می گردد که مارکیزیو - کسی که محصول آموزشگاه باشگاه یوونتوس است - مانند هم تیمی سابقش آندره آ بارتزالی کفش های را آویزان و در نقشی جدید به بانوی پیر خدمت خواهد نمود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 19424

به "دلیل نشست خبری غیرمنتظره مارکیزیو معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل نشست خبری غیرمنتظره مارکیزیو معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید