روبرت لواندوفسکی بهترین بازیکن گلوب ساکر شد

به گزارش مهسان بلاگ، اماراتی ها هم به رسم هر سال در آخرین روزهای سال بهترین ها را انتخاب و معرفی می نمایند که جوایز سال 2020 هم امشب اهدا شد که جایزه مهم یعنی بهترین بازیکن به روبرت لواندوفسکی ستاره بایرن مونیخ رسید.

روبرت لواندوفسکی بهترین بازیکن گلوب ساکر شد

جایزه بهترین مربی سال 2020 برخلاف بهترین های فیفا که به هانسی فلیک نرسیده بود، به سرمربی پیروز بایرن مونیخ اهدا شد. او در سالی که گذشت با بایرن سه گانه و سوپرجام ها را برد.

جایزه بهترین مربی قرن برای دستاوردهای دو دهه اخیر در بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی، به پپ گواردیولا مربی فعلی سیتیزن ها اهدا شد.

جایزه بهترین ایجنت قرن که فقط گلوب ساکر آن را انتخاب می نماید، به ژرژ مندس پرتغالی اهدا شد که ستاره های زیادی زیر نظرش کار می نمایند. مندس خودش یکی از سرمایه گذاران جایزه گلوب ساکر است!

الاهلی مصر که پرافتخارترین باشگاه جهان به شمار می رود، جایزه بهترین تیم خاورمیانه را به خودش اختصاص داد.

رئال مادرید برای افتخارات پرشمار و عنوان پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان اروپا، بهترین تیم قرن 2020 شد.

بایرن مونیخ برای کسب 5 جام در سال 2020 جایزه بهترین تیم این سال را به خودش اختصاص داد. باواریایی ها به بوندس لیگای آلمان، جام حذفی آلمان، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام آلمان و سوپرجام اروپا رسیدند.

جایزه ای ویژه هم به جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا و ایکر کاسیاس سنگربان پیشین رئال مادرید و پورتو برای دوران حرفه ای پُربارشان اهدا شد.

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس و پیشین رئال مادرید و منچستریونایتد هم جایزه بهترین بازیکن قرن را دریافت کرد.

در خاتمه هم جایزه بهترین بازیکن سال 2020 به روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی خط حمله بایرن مونیخ رسید که 55 گل در فصل قبل زد و 5 جام همراه باواریایی ها برد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 73229

به "روبرت لواندوفسکی بهترین بازیکن گلوب ساکر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبرت لواندوفسکی بهترین بازیکن گلوب ساکر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید