روستای شریف آباد گاوخونی از تلفن ثابت و اینترنت برخوردار نیست

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم از بهره مندی تمام روستا های بخش جعفریه به جز روستای شریف آباد گاوخونی از خدمات تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت اطلاع داد.

روستای شریف آباد گاوخونی از تلفن ثابت و اینترنت برخوردار نیست

به گزارش از، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم، سید رضا موسوی، مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات قم با اشاره به اهداف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه ارتباطات در مناطق روستایی و کمتر برخوردار و اجرای عدالت ارتباطی گفت: در حال حاضر همه روستا های بالای 20 خانوار بخش جعفریه به شبکه ملی اطلاعات متصل و از اینترنت پرسرعت برخوردار هستند.

او در مورد توسعه ارتباطات به منظور کاهش شکاف دیجیتال و اجرای عدالت ارتباطی در سطح بخش ها و روستا ها گفت: با یاری بخش خصوصی و احداث سایت همراه اول در روستای باقر آباد بخش جعفریه و ارتقای تکنولوژی دکل 2 G به 4 G/3 G در روستای طغرود، تمامی روستا های بالای 20 خانوار بخش جعفریه قم به اینترنت پر سرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

مدیرکل ارتباطات قم در ادامه اضافه نمود: تمامی روستا های بخش جعفریه به جز روستای شریف آباد گاوخونی از خدمات تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت روستایی برخوردار هستند که نشانگر توسعه زیر ساخت های ارتباطی در بخش جعفریه است.

بخش جعفریه یکی از بخش های استان قم با وسعتی حدود 650 کیلومترمربع در 35 کیلومتری شمال غربی شهر مقدس قم با جمعیتی بیش از 16 هزار تَن با 2 گویش فارسی و ترکی با مرکزیت شهر جعفریه است؛ این بخش در راستا راه ارتباطی استان های غربی و مرکزی کشور قرار گرفته است و دارای یک دهستان (جعفرآباد) و یک شهر (جعفریه) و 33 روستا است.

شریف آبادگاوخونی، روستایی از توابع بخش جعفرآباد شهرستان قم است.

براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال 1385، جمعیت آن 56 نفر (13خانوار) بوده است.

ش

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 64559

به "روستای شریف آباد گاوخونی از تلفن ثابت و اینترنت برخوردار نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستای شریف آباد گاوخونی از تلفن ثابت و اینترنت برخوردار نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید