زرماکارون؛ برند محبوب مردمی در سال 1399 شد

به گزارش مهسان بلاگ، هفتمین دوره نظرسنجی سالانه برند محبوب مصرف کنندگان در 48 گروه کالا و خدمات با حضور بیش از 800 برند ایرانی از تاریخ 12 اردیبهشت لغایت 25 تیر ماه امسال در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام برگزار گردید و با توجه به رای گیری آنلاین ایران تاپ برندز و بر اساس آرای عمومی، زرماکارون به عنوان برند محبوب ایرانی در گروه ماکارونی و پاستا انتخاب شد.

زرماکارون؛ برند محبوب مردمی در سال 1399 شد

جشن پایانی معرفی برندهای محبوب منتخب مصرف کنندگان در سال 1399 روز چهارشنبه 29 مرداد ماه در مرکز همایشهای رایزن تهران برگزار گردید. در طی این همایش، ضمن معرفی برندهای محبوب سال 1399 - منتخب گسترده ترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت - از مدیران برندهای مذکور قدردانی بعمل آمد.

شرکت زرماکارون که از سال 1384 فعالیت خود را شروع نموده، اولین شرکت فراوریکننده پاستا در ایران است که محصولات خود را با آرد سمولینا به بازار عرضه کرد. این شرکت یکی از شرکتهای زیرمجموعه گروه صنعتی و پژوهشی زر است و در طی این سال ها همیشه کوشش نموده تا با الویت قراردادن نیازها و خواسته های مشتریان ازجمله کیفیت، تنوع و ارزشمندی محصول نزد مخاطب و ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات، سطح بالای رضایتمندی مشتریان جامعه را جلب نماید.

زرماکارون، بزرگترین شرکت فراوری کننده پاستا و ماکارونی در ایران و خاورمیانه، با فراوری محصولات مختلف در گروه انواع پاستا، لازانیا، پودر کیک و آرد است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 58973

به "زرماکارون؛ برند محبوب مردمی در سال 1399 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زرماکارون؛ برند محبوب مردمی در سال 1399 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید