ساخت مدرسه برای بچه ها استثنایی در تبریز به همت شرکت وین تک

به گزارش مهسان بلاگ، تهران (پانا) - در بازدید استاندار و مدیران کل آموزش و پرورش و بهزیستی آذربایجان شرقی از واحدهای تولیدی شرکت آدوپن اقدامات لازم ساخت مدرسه برای بچه ها استثنایی توسط شرکت وین تک آنالیز شد.

ساخت مدرسه برای بچه ها استثنایی در تبریز به همت شرکت وین تک

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی و جعفر پاشایی پس از بازدید از سه واحد تولیدی شرکت آدوپن پلاستیک پرشین در شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی، در نشستی با مدیرعامل این شرکت و جمعی از مسئولان استان، بعضی از مسائل و مسائل این شرکت و همچنین شهرک سرمایه گذاری خارجی را آنالیز کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از اقدام خیرخواهانه این شرکت در تأمین 200 دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند و همچنین تصمیم مدیرعامل آن برای ساخت یک مدرسه برای بچه ها استثنائی در تبریز، از ادارات کل آموزش و پرورش و بهزیستی استان خواست نهایت همکاری را برای تحقق این اقدام انسان محبت آمیز انجام دهند.

کاوه خداپرست، مدیرعامل شرکت آدوپن پلاستیک پرشین نیز در این نشست از حمایت های معنوی استاندار آذربایجان شرقی و سایر مسئولان استان قدردانی کرد و گفت: ساخت مدرسه برای بچه ها استثنائی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی این شرکت است و امیدواریم با همکاری مدیران مربوط، به الگویی در سطح کشور تبدیل گردد.

در این نشست مقرر شد اداره کل آموزش و پرورش استان نسبت به شناسایی و معرفی یک قطعه زمین مناسب با کاربری آموزشی در شهر تبریز اقدام کند تا پس از تحویل زمین، مراحل ساخت مدرسه بچه ها استثنائی توسط شرکت وین تک شروع گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 69666

به "ساخت مدرسه برای بچه ها استثنایی در تبریز به همت شرکت وین تک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت مدرسه برای بچه ها استثنایی در تبریز به همت شرکت وین تک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید